Toyota Hilux Revo GR Sport: Low Rider do městské džungle

Pick-upy, to jsou taková ta velká auta s velkým koly a velkou světlou výškou, která si jejich majitelé často a rádi upravují tím, že jejich světlost ještě zvýší, kola ještě zvětší, přidají šnorchl, naviják, světelnou rampu nebo ochranné rámy. Ale Toyota v Thajsku šla úplně jinou cestou, když představila model Hilux Revo GR Sport. Ten má o 23 mm snížený podvozek, 17″ kola s nižším profilem a silničním vzorkem, novou přídí s modifikovanou maskou, nárazníkem a lipem, nástavci prahů a zadním nárazníkem s imitací difuzoru. V interiéru bylo použito kontrastní červené prošívání, volant s logem Gazoo Racing a čalounění v kombinaci semiše a koženky. Motor v tomto případě pohání pouze zadní kola a provedené změny samozřejmě budou mít vliv na chování auta na silnici. Co si budeme povídat – na těch malých kolečkách hilux vypadá trošku směšně, ale dalo by se s tím pracovat. 😉 Možná měla Toyota zvolit jiný design kol nebo použít 18″ ráfky, popřípadě širší pneumatiky a vystrčit je více k okrajům karoserie(?).

Každopádně tohle nebude verze úplně pro každého. Ale Hilux Revo GR Sport existuje i v tradičnějším provedení High Floor (ta výše zmíněná varianta si říká Low Floor). Má off-roadovější bodykit, 18″ kola, zesílené zavěšení SuperFlex a tlumiče Monotube Shock Absorbers. V tomto případě je hilux už klasická čtyřkolka s uzávěrkami diferenciálů.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *