Mitsubishi Outlander PHEV: nový plug-in oficiálně

Po nedávném uvolnění fotek nového Outlanderu PHEV, které ukázaly, že se vlastně nijak neliší od standardní verze, je tu nyní jeho oficiální představení, tedy v první řadě jeho techniky. Tedy části z ní, stále totiž nevíme, jaký spalovací motor bude auto mít. Nejspíš bude zachován čtyřválec 2,4 l, ale nevíme, zda se změní parametry. A neznáme ani detaily o elektromotorech. Ptáte se tedy, co vlastně Mitsubishi představilo?

Akumulátor má kapacitu 20 kWh, což outlanderu zajistí dojezd na elektřinu až 87 km! Není to tak dávno, co měly podobný dojezd elektromobily. 😉 Dosavadní model měl 13,8kWh baterie a dojezd 39 km. A díky větší palivové nádrži bude mít ještě výrazně lepší celkový dojezd. Mitsubishi slibuje také o 40 % větší výkon elektromotorů, ten přední s funkcí „booster“. Auto bude moci být provozováno v režimech Normal, Tarmac, Gravel, Snow, Mud, Eco a Power a lze využívat také ovládání jedním pedálem. Došlo k vylepšení pohonu všech kol Super-All Wheel Control (S-AWC), zkombinovaný s novou verzí torque vectoringovým Active Yaw Control (AYC).

Zbytek informací si nechává Mitsubishi na později – v Japonsku jde Outlander PHEV do prodeje 15. prosince, v první polovině roku 2022 se dostane do Austrálie a na Nový Zéland a ve druhé polovině roku 2022 do Severní Ameriky. Evropa je samozřejmě mimo hru.