Novinky

OSE Honda e: widebody kit v racing stylu

Když jsem se s poprvé svezl s Hondou e, s překvapením jsem konstatoval, že jde o jedno z nejlepších mainstreamových aut, jaké kdy tato automobilka vyrobila a dokonce bych jí dal přednost i před některými Type R. Je skoro donebevolající, jak málo zájemců o elektromobily si v Evropě doposud našla a to i přes velkou pozornost, jíž vyvolala v médiích – a to si ještě myslím, že za volant této „nákupní tašky“ usedají většinou ženy, nikoli po skvělém svezení toužící muži. Je neuvěřitelné, jak moc autu hází pod nohy klacky (relativně) malý dojezd a nejspíš také až příliš malé rozměry (protože podobně handicapovaná Mazda MX-30 má prodeje dvojnásobné). Sice ani Honda nečekala, že to bude extra prodejní šlágr, její plán byl však 10 000 aut ročně, jenže za kompletní rok prodeje (duben 2021-březen 2022) činilo skóre jen 45 % předpokládaných čísel. Vliv mají samozřejmě i covidové sabotáže a opravdu velký nárůst elektrické konkurence v posledním roce a půl, ale stejně…

No, tak jsem se vyplakal (vážně mě to mrzí) a pojďme se věnovat nejžhavější novince, týkající se právě hrubě nedoceněné Hondy e. Britská firma Old School Engineering (OSE), která umí špičkové renovace, ještě špičkovější restomody, ale i klasický tuning, připravila ve spolupráci se společností Innovative Composites pro éčko nádherný widebody kit ve stylu okruhových závodních speciálů, doplněný o střešní spoiler a racingová kola. Karoserie navíc dostala modrý lak a polepy, připomínající loňský triumf Hondy ve formuli 1. Je naprosto jasné, že provedené změny nezrychlí auto v přímce ani nezlepší spotřebu – právě naopak. 😉 Ale za ten vzhled to určitě stojí, nehledě na to, že se určitě ještě umocní schopnosti v zatáčkách.

OSE toho o autě moc neprozradilo, ale když minulý týden Innovative Composites uvolnilo „teasery“ vývojového prototypu, oznámilo, že vznikne „limitovaná edice“ widebody kitu. Už teď budoucím majitelům závidím…

2 komentáře: „OSE Honda e: widebody kit v racing stylu

  • spis se to neprodava ze je to drahy… a Kingu, opravdu mainstream??? jako ecko neni mainstream ani nahodou. Je to pro bohaty frikuliny z velkomest. Dojezd a cena to pohrbili, design peknej od zacatku. Tadyten pocin je taky peknej, ale spis by se mi to libilo v bily.

    • Mainstream myšleno mimo Type R verzí. Éčko je samozřejmě prémiový model. 🙂

Komentáře nejsou povoleny.