Novinky

Honda: všechny novinky z TAS 2022

Honda už před koncem loňského roku informovala o tom, co chystá na letošní Tokyo Auto Salon. Nebylo toho úplně moc, zvlášť ve srovnání s některými konkurenty, ale co se dá dělat, holt teď je složité období… O to větší překvapení však bylo ze skutečné účasti této automobilky na TAS 2022, zjevně původní informaci zpracovával nějaký tým, který ji zaslechl ve firemní kantýně při čekání na oběd. Každopádně kompletní prezentace se objevila následně už pouze na domovské stránce Hondy. Ale na nás si nepřijde, její podlé plány byly odhaleny a tady je máte. 😉

Ty nejdůležitější novinky už jsem představil dříve v samostatných článcích, které tu jsou také prolinkovány – konkrétně jde o prototyp Civicu Type R a prototyp HR-V Modulo X. Musím také upřesnit, že minivan StepWGN na TAS sice nakonec nebyl, ale představil se tam alespoň formou konceptu StepWGN Spada s decentním spodním bodykitem a jinými koly. Variabilní kei dodávka N-VAN byla přestavěna do podoby roztomilého mobilního obchůdku s občerstvením a nejprodávanější japonský kei Honda N-BOX byla k vidění ve verzi Custom Style + Black s černými doplňky karoserie a koly. Tato verze je už teď v běžné nabídce japonské Hondy.

Jak je vidět u Hondy, ale i dalších značek, velkým tématem není kempování v posledních letech jen v Evropě, ale i v Japonsku. Honda představila Jazz Crosstar, jenž prezentuje all-road paket v podobě nových nárazníků, nástavců prahů a spodního bodykitu, ale také obyčejných černých ocelových kol, obutých do offoradových pneumatik. Na zahrádce je umístěn expediční kufr, určený pro uložení kempingového vybavení (nebo čehokoli jiného). Podobné, ale trošku efektnější řešení nabízí divize Honda Access u kei modelu N-WGN. Ten má povedený retro optipaket s kulatými světlomety, dřevěnou lištou na bocích, dvoubarevnou karoserií a také zahrádkou pro uložení kempovacího vybavení. Honda Access ukázala také speciál N-ONE K-Climb pro závody do vrchu z loňska, sprintovací elektrické éčko však ne. A celou kolekci doplnil Mugen, jenž se pochlubil již známou úpravou Civicu 5D, vyvedenou však ve zbarvení, jaké má monopost #16 Mugen All Japan Super Formula Championship Series, jenž řídil Tomonori Nojiri, vítěz loňského ročníku.