Honda CR-V: patentový nákres odhaluje podobu nové generace!

Současná generace Hondy CR-V už oslavila páté narozeniny, ale stále se prodává velmi dobře …a ještě se nějakou dobu prodávat bude (zvlášť v Evropě, kde byla uvedena se zpožděním), nová generace ještě nebyla představena, ale vývojové prototypy už byly vyfoceny a na bázi těchto snímků vznikly i rendery jeho možné podoby (viz odkaz níže). Teď ale máme něco lepšího, než snímky důkladně zamaskovaného SUV.

Objevil se první patentový nákres, prozrazující podobu přídě a profilu CR-V šesté generace. Rendery ruského magazínu byly hodně blízko, patent ale ukazuje přece jen trochu konzervativnější design. Světlomety budou mít nepravidelný tvar a povede přes ně tenká lamela z šestiúhelníkové masky chladiče, kapota je ve stylu menšího HR-V. Profil ukazuje snahu designérů navázat na současnou generaci a totéž asi budeme moci říci také o zadní části CR-V. Z boku je však jasně patrný menší sklon čelního skla a lehký prolis, spojující přední a zadní svítilny.

13 komentářů: „Honda CR-V: patentový nákres odhaluje podobu nové generace!

  • 23. 2. 2022 (5:36)
    Trvalý odkaz

    Vypadá to zas jak Hyundai, Santa Fe předface (2018-2020). Ale to bylo docela pěkné auto a v reálu to díky detailům bude vypadat zase trochu jinak (podobně jako HR-V, které je jak minulý Tucson, ale živě to zas tak do očí nebije). Vlastně je sympatické, že to vypadá méně „futuro“, protože zrovna Hyundai už tyhle konzervativní tvary opustil a jak nový Tucson, tak hlavně nové Santa Fe vypadají na mě už přeplácaně a moderně za každou cenu.

    Spíš jsem zvědav, jestli konečně bude pravda, že je to vevnitř jak v normálním autě. Protože tohle čtu u každé nové generace a pořád je to i vedle Civika děsnej plasťák pro Amíky, tak třeba tentokrát to bude realita:-)

    • 23. 2. 2022 (8:43)
      Trvalý odkaz

      Crv se s každou generací zlepšuje, ale to i Civic taky…takže asi bude zase pozadu i za tím Civicem 11g 🙂 Natož za konkurencí… Jezdím teď v A10g a ten je taky docela plastovej.

      • 27. 2. 2022 (6:35)
        Trvalý odkaz

        Accord má smůlu, že má Honda eminentní zájem to udělat cheap, aby mohla být Acura výrazně lepší. V době, kdy jsem měl A8G jsem chvíli jezdil i s A8G US a to byla bída.

        A CR-V je to stejné, bohužel.

  • 24. 2. 2022 (7:22)
    Trvalý odkaz

    Já hlavně doufám, že tam dají třeba 2.5 atmosféru. Upřímně si myslím, že není nákladově velký rozdíl mezi tím dát tam 2.0 vs 2.5 a dojem na dálnici by byl značně jiný.

      • 24. 2. 2022 (16:41)
        Trvalý odkaz

        Jasně – hybrid s 2,5 namísto 2,0.

        • 24. 2. 2022 (18:34)
          Trvalý odkaz

          No nevim, co jsem slysel, tak RAVka je na tom na dalnici stejne blbe jako CR-V. Ale nejel jsem s ni. CR-V je bohuzel hruza.

          • 25. 2. 2022 (7:29)
            Trvalý odkaz

            Zkoušel jsem oboje a CR-V je na dálnici objektivně více zadýchaná, je hlučnější a méně hbytá.

            Proto si myslím, že by mohl pomoc mališko větší objem. Nemyslím, že jako výrobna elektřiny do města bude ten větší objem o moc více žrát a na dálnici by to pomohlo.

          • 25. 2. 2022 (15:07)
            Trvalý odkaz

            Podle mě by spíš pomohlo to spárovat s 1.5t.

          • 27. 2. 2022 (10:27)
            Trvalý odkaz

            @Skyline: Si chtěl určitě napsat 2,0T 😀
            Jelikož hybrid bude asi stěžejní hlavně v EU, tak tady to vidím spíš na silnější elektromotor, větší baterku či lugin verzi.

          • 28. 2. 2022 (7:53)
            Trvalý odkaz

            2bep: nechtěl, jsem střízlivej 😀 Bohužel, šanci mít 2.0t v CR-V už Honda propásla, takže představa, že to dají do hybridu… To není ani snění, to je na Chocholouška:-)

  • 26. 2. 2022 (1:28)
    Trvalý odkaz

    Skyline: Souhlasím. Korekci dávají turbomotory do hybridů dnes už běžně, Japonci (obecně) lpí na atmosférách. Rád bych obětoval špetku ekologie ve prospěch dynamiky a každodenní použitelnosti…

    • 27. 2. 2022 (6:41)
      Trvalý odkaz

      Kdyby jenom Korejci. Mají to i trapáci jako je Citroen. V těch jejich DS (dodnes nechápu logiku to mít jako separátní značku) je 1.6t v kombinaci s baterkami a má to 225, 250 nebo 360 koní. To je naprosto jiná liga než co teď dělají Japonci, kteří jsou s výjimkou Toyoty-Lexu úplně mimo. A ani Toyota nemá nic pořádného kromě RAV4 PHEV. Přitom Camry o ten 300 hp PHEV vyloženě žadoní.

      Dokud nebudou v hybridech turba, tak nebudou ani pořádné výkony. S tou RAVkou jsem nakonec nejel, protože cenově je to stejně úplně mimo, ale jediný JP hybrid, který jede fakt pěkně je Lex a 450h. To je ale poněkud málo, v dnešní době. A pro Lexus jsou slabší varianty vyloženě nedůstojné, navíc za ty šílené peníze (nové NX je cenově masakr). V tomto moc nechápu, že si zrovna Toyota a Honda nechali ujet vlak.

Komentáře nejsou povoleny.