To nám ten červen hezky začíná. Toyota má další problém s legálností svých aut a teď se k ní přidává také automobilka z Hirošimy. Vyšlo najevo, že model Mazda MX-5 RF s tuhou střechou a dvoulitrovým motorem měl při certifikacích pro japonský trh jiný software, než jaký dostali do svých aut majitelé. Při zkouškách měla elektronika „částečně deaktivovanou funkci nastavení časování zapalování“. Od června Mazda vyrobila 10 930 aut s de facto nelegálním softwarem a naprostá většina (10 760 ks) už byla dodána zákazníkům. Teď tedy musí provést zkoušky s novou verzí softwaru a ten pak musí nahrát do již vyrobených aut. Mazda ubezpečuje, že jezdit s auty je naprosto bezpečné, ale na JDM byl pozastaven prodej, protože RF v tuto chvíli nesplňuje platné předpisy.
Stejný problém má na JDM také Mazda2 s motorem 1,5 l, těch se od června 2021 vyrobilo 42 240 kusů a 41 361 z nich už jezdí po silnicích. A aby toho nebylo málo, minulá generace Mazdy 3 a současná Mazda6 aktivovaly při testech airbagy pomocí „externího zařízení“ a nikoli senzorem nárazu (jako u Daihatsu…). Ani jedno z aut už se v Japonsku neprodává a vozy by měly být „zcela bezpečné“.
4 komentáře
Kacko
Jednou to musí skončit!
Organizovaná skupina Mazda šmejdů podvádí zákazníky už 12 let. Od te doby co se do vedení importu Mazdy dostal Kiriakovsky a mediálního poradce mu děla Martin Kokeš alias Shr3k. Zakladatel ,,nezavisleho’’ fora Mazdaklan.cz, admin a správce většiny fór o Mazdě, kde nehodící příspěvky maže a blokuje! Pochopitelně má X fake profilů ze který plive na podvedené a uráží je!
Nepomůže vám justice, policie, ČOI ani ministerstvo dopravy! Autům nefunguji brzdy!!! Vše se děje s tichým souhlasem státu!.
Za 12 let to dotáhli téměř k dokonalosti jak oškubat zákazníka!
https://www.facebook.com/101302264752099/posts/339084007640589/?d=n
https://m.facebook.com/groups/1036492047797112/permalink/1103757234403926/?
Rikuo
Ty si nedáš pokoj… xD
Skyline
Mám v podstatě tři mazdy a všem brzdy fungují, kde dělám chybu?
Zeggjk
Kde děláš chybu? Asi víš, na rozdíl od „Kacko“, kde má auto brzdový pedál. Nevím, no taky máme v rodině 3 mazdy a všechna auta bez problémů. A když to porovnám s domácím výrobcem, od kterého jsem měl auto dříve, tak při 120 tis nájezdu a 7 let stáří jsem do domácího auta narval přes 70 tisíc (nepočítám prachy za pravidelné prohlídky). Do japonce jen pravidelný servis. Jak japonec tak domácí auto koupeno jako nové.
Komentáře jsou uzavřeny.