Současná generace Toyoty Land Cruiser už s osmiválcovými motory od začátku nepočítala, ale i přesto se až doposud jedno LC s V8 prodávalo – série 70 je v Austrálii už 40 let(!) v nabídce s turbodieselem 4,5 l (1VD-FTV). Ale to už neplatí, V8 bylo z nabídky vyřazeno kvůli „měnícím se regulím a očekáváním komunity“. V praxi to znamená, že výroba sice ještě nějaký čas pojede, aby byly uspokojeny objednávky, nové se ale už nepřijímají. Od září budou postupně vyřazovány z výroby jednotlivé verze (včetně pickupů) a poslední exempláře dostanou zákazníci v průběhu prvního čtvrtletí 2025.
Samotná sedmdesátka, představená v roce 1984, však pojede i nadále vesele dál (stejně jako na JDM a na Blízkém východě), motor V8 však nahradí čtyřválec 2,8 l s výkonem 201 k, jenž se bude nabízet jak s pětistupňovým manuálem (odvozeným od motoru V8), tak s šestistupňovým automatem.