/ Acura Integra Type S HRC: lovec Type R /

Fastback Acura Integra Type S je jen převlečený a trošku odtuněný Civic Type R FL5 a přestože jde o krásné a velmi dobré auto, někteří fanoušci nesou nelibě fakt, že mateřská Honda má ostřejší hot hatch, než její sportovní značka Acura. Ale vypadá to, že náprava se blíží. 😉 Byla totiž představena Acura Integra Type S HRC Prototype.

Už samotné označení prototyp naznačuje, že nejde pouze o showcar, lze očekávat, že zanedlouho bude verze od závodní divize Hondy HRC (Honda Racing Corporation) ke koupi. A o co vlastně kráčí? Acura Integra Type S HRC je auto, které představuje balíček funkčních úprav, které mají zajistit, že se Civic Type R stane jen rychle se zmenšujícím bodem ve zpětném zrcátku.

Ne, nemá ani koně navíc, modifikace se týkají výhradně karoserie a zavěšení, ale o to je to působivější, přifouknout a přemapovat motor 2.0 VTEC Turbo není žádné hrdinství. 😉 Šlo se cestou snížení váhy, Integra od HRC zhubla 91 kg a to díky karbonové kapotě, zadním dveřím, skořepinám Recaro a odstranění zadních sedadel a klimatizace. Přitom má navíc masivní výztuhu tam, kde bývala zadní lavice, robustnější šestipístkové brzdy Brembo (vpředu), větší mezichladič a dva chladiče oleje. A málem bych zapomněl na karbonový lip a velké zadní stavitelné křídlo.

Acura Integra Type S HRC Prototype je dále vybavena sportovním podvozkem s možností nastavení tuhosti, snižující světlost auta o 15 mm, nastavitelný zadní stabilizátor a ze závodní integry si vypůjčila výfuk a stavitelné horní uložení tlumičů. Na kolech jsou obuty semislicky Pirelli P-Zero Trofeo R.

Zanechte první komentář