Nemusím vám povídat, že nám sportovní modely Toyoty, ale i ty sportovně laděné modifikace dělají v posledních letech velkou radost. Toyota Yaris G Limited bude dělat radost výhradně zákazníkům v Malajsii, ale proč se nepodívat, jak si automobilka hýčká fandy tam…
V Malajsii se stále ještě prodává asijská verze třetí generace yarisu a speciální šestisetkusová série verze Yaris G Limited vychází právě z ní. Kupodivu nenese označení GR nebo TRD, ale co do rozsahu změn by si to určitě zasloužila. Kromě na první pohled viditelného bodykitu s červenými akcenty má sportovní tlumiče (pružiny zůstávají stejné), k nim ale také sadu rozpěr a výztuh pro zpevnění auta a lepší ovladatelnost.
Atmosférická patnáctistovka 2NR-FE s Dual VVT-i má stále oficiálně výkon 107 koní při 6000/min a točivý moment 140 Nm při 4200 otáčkách, ale byl přepracován software plynového pedálu s cílem zrychli reakce motoru a současně „zvýšit koňskou sílu a zlepšit akceleraci“. Jaké to přineslo změny ale uvedeno není, asi kvůli homologacím. Motor má navíc ještě jednu novinku, kterou běžně automobilky nedělají – přívod studeného vzduchu do sání (CAI). Čtyřválec se stále kombinuje pouze s převodovkou CVT.











