Který název automobilu se vám vybaví, když se řekne Suzuki? Vsadím se, že si to o první místo rozdá Vitara a Swift a v Top 3 bude ještě Jimny. No, jenže to prvně jmenované jméno, které se postupem času propracovalo z off-roadu až na městský crossover, teď končí. Na JDM se model Vitara přestal prodávat a nahradil jej (v indické továrně Maruti Suzuki Gujarat vyráběný) model Suzuki Fronx, přesně jak jsem psal v zimě.
Jestli si chcete osvěžit paměť, bližší informace o indickém Suzuki Fronx najdete v odkazu výše, já doplním, že na JDM se prodává výhradně s mild-hybridní patnáctistovkou (K15C) se 103 k a 137 Nm, zkombinovanou kupodivu nikoli s CVT, ale s šestistupňovým měničovým automatem. Japonsko je jediným trhem, kde se fronx prodává nejen jako předokolka, ale také volitelně se 4WD. Suzuki prozradilo, že mělo zpočátku jako benchmark při vývoji budgetové Daihatsu Rocky, následně si však zvedlo laťku a zaměřilo se na Toyotu Yaris Cross, což bude na JDM hlavní konkurent novinky.
Ve výbavě nic zásadního nechybí, výroba v Indii nepřináší žádné ústupky, mimochodem i přes skromné vnější rozměry má fronx kufr o základní velikosti 308 l, světlá výška činí 190 mm. Je téměř jisté, že se Suzuki Fronx objeví i v evropském portfoliu značky, v tuto chvíli však není známo, kde se bude vyrábět.