/ Honda: nejlepší automobilová značka 2025 v USA /

Je jasné, že hodně lidí už to ví dávno, 😉 ale teď je to oficiálně potvrzeno. 😀 Honda je (už čtvrtým rokem po sobě!) “Best Car Brand” v Americe. Jedná se o ocenění, udělované každoročně U.S. News & World Report, což je mediální společnost, zaměřená na zpravodajství, rady pro spotřebitele, žebříčky a analýzy.

Letos se vybíralo z 38 automobilových značek a vítěz musí mít vynikající výsledky ve čtyřech klíčových oblastech – výkonu, kvalitě interiéru, bezpečnosti a spolehlivosti. Při určování vítězů ocenění U.S. News Best Cars zprůměrovalo celkové skóre všech produktů dané značky v každé hodnocené kategorii. Hodnocení vozidel je odvozeno z žebříčku U.S. News Best Cars, který bere v úvahu řadu údajů, jako je hodnocení bezpečnosti a údaje o spolehlivosti, ale třeba i konsensuální názor automobilového tisku. Značka s nejvyšším průměrným skóre byla určena jako vítěz v dané kategorii.

Osobními automobily v podání Hondy se mimochodem rozumí modely Civic, Civic Type R, Civic Si, Accord a Accord hybrid. Ostatní patří už mezi samostatně posuzovaná SUV a trucky (kam se řadí Odyssey nevím, ale minivany zpravidla spadají mezi SUV). Pak je ovšem naprosto jasné, že jde o velmi, velmi silnou skupinu. 😉

Civic 11. generace je vstupní branou ke značce Honda a současně nejoblíbenějším americkým vozidlem u generace Z, prvních kupujících nových aut a také u „multikulturních“ zákazníků. Je to vůbec nejprodávanější kompaktní vůz v Americe (od roku 1973). Accord 11. generace vede zase v kategorii věrnosti značce Honda, je nejoblíbenějším americkým vozem střední třídy mezi mileniály, generací Z, prvními kupujícími a multikulturními zákazníky.

Silným trumfem zmíněných modelů Honda jsou hybridní varianty s oceňovanou třímotorovou technikou i-MMD. Ty nyní představují více než 50 % prodejů modelu Accord (i když co si budeme povídat – Honda tomu jde skladbou výbav dost naproti…) a očekává se, že novinkové hybridní modely Civic budou představovat přibližně 40 % prodejů. V letošním roce tvoří zatím hybridní varianty v USA více než 25 % celkových prodejů značky.

Zanechte první komentář