Už dlouho se mluví o tom, že se Toyota GR Supra A90 rozloučí v roce 2025 speciální edicí se sportovními úpravami a výkonným motorem. Tak už je to tady. Akorát že se nepředstavuje očekávaná Toyota GR Supra GRMN, ale jen Toyota GR Supra Final Edition. Už nějaký čas se ví, že nedostane „emkové“ twin-turbo S58, ale jen upravený stávající singleturbo třílitrový šestiválec B58, tak se pojďme podívat, jak to s ním nakonec celé dopadlo.
Toyota GR Supra Final Edition má motor, naladěný na velmi slušný výkon 435 koní a točivý moment 570 Nm, což je výrazný nárůst oproti dosavadním 387 k (respektive evropským 340 k) a 500 Nm. Zkombinovaný je v tomto případě výhradně s šestistupňovým manuálem. Edice má dále větší brzdy Brembo, stavitelný sportovní podvozek KW a koncový titanový díl výfuku Akrapovič. Lehká kola s logy Gazoo Racing mají vpředu velikost 19″ a vzadu 20″ palců a obouvají pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup o rozměru 265/35 ZR19, respektive 285/30 ZR20.
Toyota GR Supra Final Edition vznikne v pouhých 300 exemplářích a ty si rozdělí pouze Evropa a Japonsko. Není to zrovna mnoho, ale dalo se to očekávat. Ceny a dostupnost na jednotlivých trzích budou oznámeny později.
Přední nárazník dostal karbonový lip a na víku kufru je křídlo ze stejného materiálu. Karbonový je i výdech v kapotě s odnímatelnou klapkou. Supra dále dostala hliníkové uchycení zadního pomocného rámu ze závodní GT4 verze. Za zadními sedadly je masivní výztuha a spodek auta dostal aerodynamický kryt. Došlo také k přepracování posilovače řízení a změnila se geometrie pro zlepšení gripu. V kabině jsou instalována skořepinová sedadla Recaro a červené pásy a obložení Alcantarou.