Na JDM se začíná prodávat modernizovaná verze hot hatche Toyota GR Corolla, která se trošku liší od vloni představené verze pro USA. JDM verze má speciální Circuit Mode, který ale zatím není aktivní. Až bude, auto rozpozná, že se ocitlo na některém z japonských okruhů a dojde k posunutí rychlostního limitu, aktivaci speciálního režimu displeje a dalším změnám.
Toyota GR Corolla MY2025 má vylepšený motor, výkon je stále 304 k při 6500 otáčkách, točivý moment ale vzrostl na 400 Nm v rozmezí 3250-4600/min. U šestistupňového manuálu byly provedeny změny na spojce, která nejen že klade větší odpor, ale pedál má kratší chod a zlepšenou charakteristiku při našlápnutí i uvolnění. Přední a zadní diferenciály Torsen jsou nově standardem všech verzí. Na obou nápravách jsou odskokové pružiny, které omezují zvedání vnitřních kol při sportovní jízdě. Pružiny byly překalibrovány, stejně jako stabilizátory a byly provedeny i drobné konstrukční změny zadního zavěšení. V podlaze přibyly také tři nové výztuhy, jedna v oblasti zadního zavěšení a na některých místech byly použity šrouby s vysokou pevností pro pevnější spoje.
Nově navržený přední nárazník má vylepšené brzdové kanály a novou konstrukci vzduchové clony, která snižuje turbulence kolem pneumatik a zlepšuje stabilitu. Nová maska také umožňuje instalaci chladiče automatické převodovky a volitelného pomocného chladiče motoru. Standardním obutím jsou v Americe pneumatiky Michelin Pilot Sport 4, v Japonsku však Yokohama Advan Apex V601 o rozměru 234/40 R18, pro JDM je také k dispozici specifický design kol.
Interiér se s modernizací nezměnil, ale v Japonsku je k dispozici paket Sport, jenž přináší rozsáhlé použití semiše.



















