Honda konečně oficiálně představila vrchol nabídky svého elektrického portfolia pro čínský trh – sportovní sedan Honda GT. Auto s agresivním, nízkým, širokým a hranatým designem bude nabízet jak prodejní síť Dongfeng Honda, tak GAC Honda, v obou případech se vůz s designem čtyřdveřového kupé jmenuje prostě GT a liší se designem přední a zadní části vozu. Osobně se mi víc líbí Dongfeng Honda GT, to je ten modrý kousek.
Interiér je u obou modelů identický, i tady je podle poslední módy předisplejováno – jeden je před řidičem, dva na středovém panelu, po stranách jsou dva pro zpětná zrcátka a před spolujezdcem je obrazovka, umožňující sledovat mimo jiné televizi nebo filmy. Ale na rozdíl od (třeba) nového Lexusu ES nikde netrčí. Volant je zploštělý a displej je nad ním, ne uvnitř věnce (jako u peugeotů), což asi nebude vyhovovat každému. Auto bude využívat systém AI od DeepSeek a techniku autonomního řízení Momenta.
Platforma auta byla vyvíjena ve spolupráci s největším světovým výrobcem akumulátorů CATL, jehož LFP baterie sedan jako vůbec první honda využívá. Technické detaily vozu Honda GT budou oznámeny později, ale téměř jisté, že se auto mimo čínský trh nepodívá.





