/ Suzuki mění po 39 letech logo a uniformy /

Automobilky mění svá loga – některé častěji, jiné v delších intervalech. V 90. letech hodně značek vsadilo na emblémy s 3D efektem, v té době měnila například Mazda, která má od letoška nový znak, ale Suzuki bylo (i) v té době velmi konzervativní. Charakteristické ploché červené S, jak ho známe, používá už od roku 1986 a teprve letos v dubnu se rozhodlo pro změnu. Protože Suzuki přeskočilo 3D éru, možná vás bude zajímat, co bylo impulsem. Automobilky s 3D logy teď tvrdí, že je 2D design (ehmmm) lepší pro zobrazování na displejích. Suzuki se k tomu postavilo pragmaticky – nové logo navrhlo tak, že je lépe rozpoznatelné i v malé velikosti.

Ne, nečekejte další Jaguar. 😀 Schválně se na fotky stávajícího (vlevo) a nového (vpravo) podívejte a najděte 10 rozdílů. 😉

Nic? 😀 Nebudu vás napínat, font i barva jsou identická – a vlastně i stylizované červené S. Jediným rozdílem je větší bílá mezera mezi jednotlivými segmenty písmena – právě proto, aby bylo (i) v digitálním prostředí lépe viditelné v malé velikosti. To je revoluce, co říkáte? Muselo to zabrat strašně času. 😉 Stejně staré jako emblém byly i oficiální zaměstnanecké uniformy Suzuki. Nepovedlo se mi najít ty stávající (což je při době jejich používání znepokojivé 😀 ), nicméně ty nové „odráží názory zaměstnanců na barvu, design a odolnost uprostřed potřeby rozmanitosti a přijímají nový design, který je inspirován mottem svěží společnost„. A ne, bohužel (nebo možná naštěstí 😉 ) to nejsou ty z titulního obrázku. 😀

Zanechte první komentář