Honda se v posledních letech hodně snaží vylepšit image svých hodných SUV a nabízí je také v „chlapských“ verzích TrailSport, které mají drsnější vzhled a výrazně vylepšené chování v terénu, respektive spíš mimo zpevněné cesty, protože nejde o off-roady v pravém slova smyslu. V Americe se už ve verzích TrailSport nabízí midsize SUV modely Pilot, Passport a Ridgeline a teď došlo i na nejmenší SUV v nabídce, kterým je kompaktní Honda CR-V.
Honda CR-V je oproti větším sourozencům s iVTM4 (starší verze systému Acura SH-AWD) trochu handicapovaná v oblasti pohonu, má totiž stále jen čtyřkolku Real Time AWD, což je (výrazná) evoluce prapůvodního Real Time 4WD, kde soustavu dvou čerpadel nahrazuje elektronika, řídící aktivaci jednoho čerpadla. Ale změny k lepšímu přece jen proběhly, bylo upraveno řízení pohonu všech kol v rychlostech do 15 km/h. Když je zaznamenán rozdíl v rychlosti otáčení kol, dojde k výraznému přesunu točivého momentu na nápravu s větší trakcí a současně je provedeno přibrzdění protáčejícího se kola.
K dispozici je pouze jediná verze Honda CR-V TrailSport Hybrid, s benzinovým turbomotorem se nabízet nebude. Céervéčko nebude tak drsné jako větší hondí SUV, nedošlo ke zvětšení světlosti ani osazení spodku auta ochrannými prvky, druhým a posledním funkčním rozdílem je osazení auta terénnějším obutím Continental CrossContact ATR o rozměru 235/60 R18. Pneumatiky jsou navlečeny na kolech se speciálním designem a barvou Shark Grey. Ostatní změny už jsou optické – pozměněné nárazníky a černé kliky dveří a zrcátka a loga verze na karoserii a hlavových opěrkách. Pouze pro Honda CR-V TrailSport Hybrid je k dispozici nový lak karoserie Ash Green Metallic.















