Když jsem nedávno v článku představil novou generaci SUV Toyota RAV4, zmínil jsem, že zvlášť podíváme na verzi Toyota RAV4 GR Sport, protože už to není jen auto s bodykitem a lepšími sedadly. Verze GR Sport je u RAV4 jediným zástupcem designového směru Sport Design, což samozřejmě zahrnuje atraktivnější vzhled. Auto má speciální přední nárazník a masku chladiče, lehce pozměněný zadní nárazník, větší střešní křídlo a speciální design dvacetipalcových kol. Jak už jsem psal posledně, tato verze je bohužel jediná, která si dokázala udržet agresivní vzhled současného modelu. Navíc bude jako jediná k dispozici s lakem Supersonic Red.
Interiér dostal sedadla čalouněná perforovanou látkou Ultrasuede (lacinější alternativa alcantary), kabina je laděna kompletně do černa a vystupují z ní decentní červené dekory. Pod volantem najdete pádla pro virtuální řazení a nechybí hliníkové pedály. Ale co je hlavní, dost se zapracovalo i na na technice. Toyota RAV4 GR Sport má speciálně naladěný posilovač řízení, zesílenou karoserii, tužší tlumiče a o 10 mm kratší pružiny, které odpovídajícím způsobem snižují světlost auta.
A konečně – RAV4 GR Sport rozhodně nebude pro každého – kombinuje se totiž pouze s plug-in hybridním pohonem a čtyřkolkou, což znamená, že disponuje výkonem 325 koní. To je víc, než má GR Yaris nebo GR Corolla. 😉 Jasně, ani tak to nebude sporťák, ale rozhodně jde o sympatický počin pro ty, kdo se rádi svezou svižněji, ale už mají rodinu. Brrr, teď mluvím jako katalog. 😀 Technické detaily k autu zatím nejsou k dispozici, ale určitě půjde o zajímavou motorizaci.
A teď je otázkou – chystá se transformace značky GR Sport verzí v podobné „skorosporťáky“ i u ostatních modelů?





