/ Acura Integra: ikona tuningu je zpátky /

Honda (a Acura) Integra patřila (společně s civicem) koncem devadesátých let a počátkem milénia doslova k inventáři tuningových srazů – a to všude na světě. Nová Acura Integra se vrátila v době, kdy jsou úpravy automobilů už spoustu let v útlumu. Ale sportovní značka Hondy se trendem nenechala odradit a na letošní aftermarketovou výstavu SEMA připravila trojici důkladně upravených fastbacků Integra, které by mohly inspirovat komunitu petrolheadů a možná i inspirovat nějaké nové nadšence.

Modrobílou integru navrhl japonský závodní jezdec Dai Yoshihara a postavila firma Evasive Motorsport. Má modifikované nárazníky, nástavce předních blatníků, velké zadní křídlo, nová zrcátka a 22″ kola BBS s obutím Yokohama A005. Mimo to je vybaveno silnějšími předními brzdami, šestibodovou klecí, kevlarovými sedadly s šestibodovými pásy, vykuchanou palubní deskou, závodním volantem Sparco, karbonovými výplněmi dveří a shortshiftem. Performance úpravy zahrnují výfuk Spoon, mezichladič CSF a průchodnější vzduchový filtr.

Bílá Integra není koncipována jako závoďák, ale jako street-racingový model. Vznikla podle návrhu modelky a drifterky Sary Choi, té se auto líbí s poměrně robustním widebody kitem, jenž dost připomíná speciály WTCR, křídlem ve stylu starých ITR, difuzorem a 19″ koly Advan RSDF. O pár koní navíc se postará mezichladič GReddy a catback výfuk Sports Touring. Součástí úprav je i chladič oleje GReddy, sportovní podvozek Tein Flex Z …a ofuky Mugen. 🙂 V interiéru byste našli sportovní sedadla Evasive Motorsports, shortshift Battle Craft nebo volant Dogfight Race Pro. Auto postavila firma Toni Star Performance.

Autorem integry s tmavým wrapem Gotham Grey je do třetice čilský drifter (a BMX jezdec) Coco Zarita, jenž navrhl integru se spodním karbonovým bodykitem, nástavci blatníků a zrcátky, 18″ koly Kensei KNP, rozpěrami tlumičů HPS, sportovním podvozkem RSR, šestipístkovými brzdami Willwood, mezichladičem GReddy, výfukem A´pexi, CAI HPS a dalšími užitečnými drobnostmi. Interiér je vybaven mimo jiné sedadly šestibodovými sedadly a volantem Momo a shortshiftem NRG.