Honda N-BOX Slash 2018: facelift pro imidžovou krabičku

Když jsme před nedávnem probírali modernizaci kei minivozu Honda N-ONE, zmínil jsem, že má automobilka v portfoliu nejprodávanější vůz této třídy v Japonsku. Jedná se vlastně o dvojici modelů – N-BOX a N-BOX Slash nebo chcete-li N/. 😉

A právě posledně jmenovanému autu se teď budeme věnovat. N/ se sice podílí na úspěchu celé řady jen okrajově (předpokládá se prodej pouze kolem 500 vozů měsíčně), ale jedno je jisté – je rozhodně tím stylovějším. Japonská kei mají různé tvary, ale jasně mezi nimi převažují hranaté “krabice” se značnou výškou karoserie, které se výrobci snaží obzvláštnit různými drobnými detaily, bez nichž byste snad ani nepoznali, o jakou značku se jedná. Ale to není případ N-Box Slash.

N/ si totiž nemáte šanci s ničím jiný splést a to díky nezvykle tvarovanému bočním prosklení, které z něj dělá takové, jak to jen říct… MPV-kupé? 😀  S barevně odlišenou střechou, retro poklicemi a čirou optikou zadních svítilen je to opravdu zajímavý exot. Možná jsem divnej, ale po S660 je tohle moje nejoblíbenější kei-honda. Zvlášť v té racingové verzi s červeným interiérem. 😉

A co že je na autě pro modelový rok 2018 vlastně nového? Ačkoli mám N/ načtený, musím se přiznat, že jsem nic zásadního nenašel. Honda tvrdí, že přibyly nové barvy karoserie i kombinace materiálů a dekorů v interiéru, takže si lze zevnějšek nakonfigurovat v 16 verzích a kabinu v šesti. K tomu si přidejte sedm různých verzí výbav a možnosti zkombinovat pohon předních nebo všech kol s motory 0.66 VTEC Turbo a 0.66 VTEC (dodávaných výhradně s CVT). …a máme tu míru individualizace asi jako u všech evropských modelů Hondy dohromady. 😉