Mugen Honda S660: úprava pro modernizovaný roadster
Honda na počátku letošního roku představila facelift kei roadsteru S660 s motorem uprostřed a pohonem zadních kol, určeného pro JDM a nedlouho poté automobilka ukázala také nabídku originálního příslušenství Honda Access. Překvapivě ale tentokrát zaspala tuningová firma Mugen, která zpravidla představuje své kity s minimálním zpožděním po premiéře každé novinky Hondy.
Teď však Mugen zaváhání napravil a přináší komplexní úpravu pro Hondu S660 MY2020. Zahrnuje nový přední nárazník s lipem, masku chladiče, kapotu s výdechy, nástavce prahů, nový zadní nárazník s difuzorem, křídlo na víko motorového prostoru, hardtop nebo zadní kapotu.
Samozřejmostí jsou kovaná kola Mugen, jde o nový typ FR8, obutá do pneumatik 165/55 R15 vpředu a 195/45 R16 vzadu. Podvozek lze vybavit sportovními tlumiči a pružinami, horizontálními tlumiči Performance Dampers od Yamahy, lepšími kotouči a destičkami. K dispozici je též koncový tlumič výfuku, zkrácené řazení a spousta dalších drobností. 😉
skoda ze evropsky trh je na to uplne nanic… 🙁
Já si myslím, že v Evropě by auto šanci mít mohlo, s normálním motorem. Na Ameriku by bylo asi moc malé, ale tady by se něco prodat mohlo. 🙁
tak kolik se tu prodalo daihatsu apod. Moc maly za moc penez by to bylo i pro evropu. Evropani neprisli na kouzlo kei aut.
Ono je něco jiného, mít v nabídce jedno K auto (s normálním motorem) a mít v nabídce 3/4 kei modelů. Navíc Suzuki také s úspěchem prodává Jimny a Ignis. Roadster samozřejmě je okrajová záležitost, ale v době, kdy nejzábavnější auto značky je elektromobil, by dostupnost S660 potěšila…