Supersport SCG004S dostane motor z Nissan GT-R. Kvůli spolehlivosti

Nejnovější supersportovní model malé americké firmy Scuderia Cameron Glickenhaus SCG004S měl původně pohánět pětilitrový vidlicový osmiválec, ale šéf firmy, filmový producent a režisér Jim Glickenhaus se nakonec rozhodl pro japonskou pohonnou jednotku. Před zadní nápravou auta se objeví vidlicový šestiválec 3,8 l se dvěma turby, převzatý z Nissanu GT-R. Bude vyladěný na výkon 700 koní a a na rozdíl od nissanu se bude kombinovat se šestistupňovým manuálem!

Verze s automatem a pádlovým řazením nicméně bude v nabídce za příplatek také. Motor Nissan V6 byl vybrán proto, že je “lehčí a prakticky neprůstřelný”, jinými slovy extrémně odolný a spolehlivý. SCG004S s ním bude učiněná raketa, je zhruba o 600 kg lehčí, než GT-R, má mít 1180 kg a to díky konstrukci z karbonu. Na tunu váhy má o 86 koní více, než třeba McLaren 720S a uspořádáním sedadel 1+2 připomíná kultovní McLaren F1.

Společnost Scuderia Cameron Glickenhaus chce vyrábět ročně až 250 kusů SCG004S a už základní cena je dechberoucí – supersport začíná na částce 400.000 dolarů bez daně, i přesto už je produkce na rok 2018 vyprodaná, včetně zaváděcí série  Founders Edition. Od zájemců se vybírá záloha ve výši 40 tisíc dolarů.