Honda CR-V: mohli jsme mít kabriolet!

Honda nás letos na Apríla pobavila vozem CR-V Roadster, zajímavého hlavně tím, že se jednalo o skutečné auto, připravené o střechu a tedy z hlediska zachování potřebné tuhosti zcela nepoužitelné. Ale asi si nepamatujete, že před lety skutečně CR-V jako kabriolet (tedy lépe řečeno polokabriolet) vzniklo. Dnes se předkládají SUV-kabriolety jako něco nového, ale rozhodně tomu tak není, stačí se podívat třeba na prapůvodní willys, ale třeba i Jeep Wrangler nebo abychom zůstali v japonských vodách – Suzuki Vitara a X90. A Honda také takové auto mohla mít – na bázi první generace CR-V postavila v roce 1998 polokabriolet CR-V Open Air finská karosárna Valmet a nabídla Hondě možnost malosériové výroby. Ale znáte konzervativní Hondu – nějak to nedopadlo…

Dnešní Honda CR-V už by pro takovou konverzi asi moc vhodné nebylo, ale zase by nemusel být úplně špatný nápad udělat kabriolet z aktuálního HR-V, kupříkladu Volkswagen chystá podobný projekt na bázi obodbně dimenzovaného modelu T-Roc. Když už není šance mít kabriolet klasický, tak alespoň SUV… 😉 Já vím, že nic takového nehrozí, ale bylo by to pěkné.