Honda Ridgeline MY2021: po faceliftu drsňák

Jediný pick-up v nabídce Hondy, na technice pilotu postavený model Ridgeline, prošel modernizací pro druhou polovinu životního cyklu a vypadá to, že Honda snad pochopila, co zákazníci od takového auta očekávají – drsný, agresivní vzhled (tedy samozřejmě kromě schopnosti převézt spoustu harampádí 😉 ). Mně se hodně líbila předchozí, první generace, ta současná je proti ní hodně konzervativní, proto mi Honda tímto faceliftem Ridge udělala docela radost.

Honda změnila kompletně celou příď – nárazník, blatníky, kapotu, ale hlavně světlomety a masku. Ty jsou větší a mohutnější a propůjčují autu výrazně agresivnější vzhled. Některé nové generace jiných automobilů mívají občas změn méně. 😉 Zadní nárazník byl pozměněn jen lehce a zadní svítilny vůbec. Jiný design mají také kola, jejichž rozchod se zvětšil o 20 mm – jinými slovy jsou méně zapadlá v blatnících. Palec hore. 🙂

Jenže vlastně zatím nevíme, jak bude běžný ridge vypadat. Na fotkách je totiž rovnou auto s paketem od divize HPD (Honda Performance Development), jenž má jinou masku chladiče, černé nástavce blatníků, bronzová kola, grafiku na bocích ložné plochy a o drsnější look vzadu se starají hlavně dvě velké koncovky výfuku. Interiér je vybaven lehce modifikovaným infotainmentem s mechanickým ovládáním hlasitosti a verze Sport vyžívá nové čalounění sedadel a dveřních výplní. Změnily se také dekory palubní desky a dveří.

Po technické stránce nebyly oznámeny žádné modifikace, auto zůstává u V6 3.5 i-VTEC s výkonem 284 koní a devítistupňového automatu. Standardem je pohon předních kol, za příplatek čtyřkolka s torque vectoringem na zadní nápravě.

Jeden myslel na “Honda Ridgeline MY2021: po faceliftu drsňák

  • 10.10.2020 (11:11)
    Trvalý odkaz

    Posouvání obrázků šipkama by fakt bodlo… 🙁 Tohle je strašný o**r.

Komentáře nejsou povoleny.