Plug-in hybridní SUV Suzuki Across dostalo vloni drobnou modernizaci v podobě rychlejšího nabíjení a pro rok 2023 přichází další vylepšení. Stejně jako výchozí Toyota RAV4 Plug-In, i across získal větší, 10,5″ displej infotainmentu (doposud měl 9 palců). Větší obrazovka nemá žádná mechanická tlačítka, jediným je otočný ovladač hlasitosti, což úplně nevím, jestli je krok správným směrem. se změnou souvisí i nový infotainment, podporující bezdrátové Apple CaPlay, Andriod Auto zatím funguje nadále pouze přes kabel. Součástí systému je i vestavěná navigace.
Ještě zajímavější je nový displej v kapličce, ten se zvětšil ze 7 na 12,3 palců a umožňuje řadu individuálních nastavení. Tím ale výčet novinek pro MY2023 končí. 😉 Suzuki Across bude i nadále nabízeno v jediné (plné) výbavě s elektricky ovládaným pohonem všech kol E-Four a systémovým výkonem 306 koní. bezmála dvoutunové auto s ním zrychlí na stovku za krásných 6 sekund. O ceně se zatím nemluví, ten současný se dá koupit za 1 455 000 korun, lze očekávat nějakou lehkou aktualizaci. 😉
4 komentáře
Skyline
Ta jediná výbava není „plná“. Do RAVky lze dát paket s větranými sedačkami, to Across neumí a těch rozdílů ve prospěch Toyoty je víc. Zjevně není zájem, aby mohly být Suzuki luxusnější. Na straně druhé, pro typického zákazníka Suzuki je Across luxusní a hlavně drahý až dost. Nemáš rozpad prodejů po jednotlivých modelech? Carsalesbase nějak nefunguje a to byl jediný bezplatný zdroj:-( Osobně odhaduju, že poměr prodaných RAV4 PHEV vs. Across bude v Evropě tak 10:1, možná i vyšší.
Japan Cars
Myslel jsem plná v rámci modelu, objednat snad navíc nejde vůbec nic… 😉
Samozřejmě, že je to na Suzuki luxusní a drahé až moc. Tenhle „nápad“ jsem vůbec nepochopil.
Bohužel ne, taky jsem čerpal odsud. 🙁
dobrkac
Ten „nápad“ je jednoduchý, koukni na spotřebu 🙂 Flotilové emise jsou dnes to nejdůležitější, proto „umřel“ Jimny se 4 místy.
Japan Cars
Jasně, ale abys snížil emise, musíš ta auta nejen nabízet, ale i prodávat. Letos jich zatím Suzuki prodalo 11. 😀
Komentáře jsou uzavřeny.