Novinky

Suzuki Carry: vzhled klasické mazdy od Mooku

Říká vám něco jméno Mazda Porter Cab? První generace miniaturní dodávky s dvoutaktním motorem 0,36 l s výkonem 23 koní z roku 1969 byla asi nejroztomilejší japonský užitkáč všech dob. Druhá generace z roku 1977 s motory Mitsubishi už byla o něco méně miniaturní (délka 3195 mm) a o něco méně stylová, ale stále k sežrání. A právě její design teď může nést aktuální generace kei dodávky Suzuki Carry.

Japonská tuningová firma Mooku vymění kompletně celou příď carry – masku, světlomety i nárazník a suzuki je tak zepředu prakticky nerozeznatelné od porter cabu. A to za zhruba 44 tisíc korun v přepočtu. To sice není na pracovní auto úplně málo, ale když vezmete v úvahu, že originální příď carry majitel prodá na díly, vyjde přestavba hned levněji. Zbytek vozu zůstává v původním stavu a to včetně motoru 0,658 l s výkonem 50 k a točivým momentem 59 Nm, zkombinovaným s pětistupňovým manuálem. Poháněna jsou buď zadní nebo všechna čtyři kola, verze 4WD se nabízí i se závěrkou diferenciálu.