Honda Civic i-DTEC a Jazz: spotřeby podle nové verze normy NEDC

U nových modelů Honda Civic a Jazz byly potvrzeny oficiální hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2

  • Oba nové modely Honda byly hodnoceny podle přepracované zkoušky NEDC
  • Model Civic 2018 s 1,6litrovým motorem i-DTEC má spotřebu paliva pouhých 3,5 l/100 km, přičemž emise CO2 činí 93g/km (údaje NEDC)
  • Nový model Jazz si uchovává špičkovou všestrannost, byla přidána verze s 1,5litrovým zážehovým motorem i-VTEC
  • V ČR bude možné začít objednávat vozy Civic se vznětovým motorem v průběhu února.

 

Společnost Honda potvrdila oficiální hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 u dvou nových modelů pro rok 2018, včetně modernizovaného vozu Civic s 1,6litrovým motorem i-DTEC, který podle zkoušky NEDC disponuje spotřebou paliva pouhých 3,5 l/100 km. Díky komplexnímu přepracování 1,6litrového vznětového motoru i-DTEC o výkonu 120 HP vyniká zcela nová řada Honda Civic kombinací výkonu a spotřeby paliva. Mezi vylepšení patří snížené tření ve válcích, vyšší účinnost přeměny NOx a další vylepšení jízdních vlastností vozu. Podle kombinovaného cyklu přepracované zkoušky NEDC dosáhl nový vůz Civic s 1,6litrovým motorem i-DTEC nízké hodnoty emisí CO2 93 g/km a u všech verzí byla zaznamenána oficiální průměrná spotřeba paliva 3,5 l/100 km.

V ČR bude možné začít objednávat vozy Civic se vznětovým motorem v průběhu února.

Dalším novým testovaným modelem byl vůz Honda Jazz pro rok 2018, kterému byl dodán svěží vzhled a v reakci na poptávku po výkonnější variantě ze strany zákazníků byla uvedena i verze s 1,5litrovým zážehovým motorem i-VTEC o výkonu 130 HP. Nový zážehový motor o výkonu 130 HP v sobě snoubí vysoký výkon s nízkou spotřebou paliva a splňuje přísné emisní normy Euro 6. S volitelnou automatickou převodovkou CVT dosahuje spotřeby paliva 5,4 l/100 km a hodnot emisí CO2 od 124 g/km. Samotný systém CVT byl upraven tak, aby jeho odezva při akceleraci byla lineárnější a kultivovanější.