Novinky

Mugen Civic Type R Prototype: famózní úprava CTR FK8!

Mugenu se první pokus o tuning Civicu Type R X. generace vůbec nepovedl. Koncept RC20GT byl prostě přes čáru. Současně sice vloni připravil pěkný bodykit pro standardní verze Civicu X, ale příznivci tajpárů stále marně čekají na něco pořádného. A to něco teď přichází!

Mugen na Tokyo Auto Salon představí Civic Type R Prototype a už samotné označení napovídá, že by z toho mohlo i něco reálného vzniknout. A tohle se Mugenu, jehož úpravy mají někdy dost kolísavou úroveň, opravdu povedlo.

Úpravce vkusně vyřešil kontroverzní kapsy předního nárazníku, když jejich horní polovinu zaslepil. Pod nárazník přidal pořádný lip, nasávací otvor typu NACA v kapotě doplnily nozdry, prahy dostaly nástavce, okna tradiční ofuky a na zpětných zrcátkách přibyly usměrňovače proudění vzduchu. Že vám to celé přijde vlastně decentnější, než originál od Hondy? 😉 Tak to jste ještě nebyli vzadu. 😀

Tam se pro změnu Mugen pěkně vyřádil. Obří křídlo je jen začátek, Mugen si v první řadě myslí, že tovární difuzor je příliš decentní a po stranách jej ještě doplnil hřebenem, jenhož smyslem je zřejně ještě více rozbít víření vzduchu za autem. Trojici centrálních koncovek výfuku Mugen vyměnil za dvojici a vemi pěkně vymyslel optiku zadních svítilen. Tu bych dal na každý Civic X okamžitě. Celý komplet doplňují krásná kola, která CTRku dávají úplně jiný šmrnc.

Mugen zatím ukázal pouze dvě fotky, o rozsahu technických úprav se zatím samozřejmě nemluví, ale tahle verze by si zasloužila pár desítek koní navíc a hlavně – uvést do výroby. 😉

5 komentářů: „Mugen Civic Type R Prototype: famózní úprava CTR FK8!

  • 450 koní a 4×4 a hurá na špici hothatch!

    • Taková čtyřkolka, jako má Ford, by nebyla špatná. 😉 Ale obešel bych se bez ní 🙂

  • Stále nechápu proč 19 palcové kola, hezčí by byly ty samé ale 18..

  • myslim, ze ty hrebeny a zadni parada dole nebude moc funkcni, kdyz tak koukam na tu fotku. Ty vystupky jsou jen vzadu, pod auto nejde nic.

    • To není difuzor, možná stačí, že to za nárazníkem usměrňuje vzduch. Ale nejsem aerodynamik 😉

Komentáře nejsou povoleny.