Honda CB1000R: dvanáct nádherných customů pro Wheels & Waves

Honda na surfařsko-stateboardingo-motocyklovém festivalu doslova šokovala kolekcí dvanácti luxusních customů na bázi topmodelu řady Neo Sports Café, motocyklu CB1000R. Tyhle mašiny musíte vidět! Fotky a písmenka tiskové zprávy následují:

Společnost Honda Motor Europe při příležitosti akce Wheels & Waves oslaví 50 let řadových čtyřválců Honda

 Na předním francouzském motocyklovém festivalu se sjede dvanáct upravených strojů CB1000R z celé Evropy
 Pro inspiraci budou k vidění modely Honda Monkey, vítězný stroj Honda ze závodu Le Mans, Africa Twin a původní Honda CB750
 Na rok 2019 připadá 50. výročí zahájení prodeje klíčového modelu CB750, který je považován za první superbike na světě.
 CB1000R je vlajkovou lodí rodiny „Neo Sports Café“ značky Honda, která v sobě unikátním způsobem snoubí moderní a klasické designové vlivy

Společnost Honda Motor Europe se tento týden vrací na 8. ročník festivalu Wheels & Waves a při té příležitosti oslaví 50. výročí existence svých řadových čtyřválců, kterou v roce 1969 zahájil model CB750.

Wheels & Waves (W&W) je unikátním, dnes již mezinárodním podnikem se zámořskými akcemi v Japonsku a ve Spojených státech, v jehož rámci se setkávají majitelé upravených (custom) motocyklů. Akce se však netýká pouze motocyklů. W&W zároveň slouží jako oslava surfování, skateboardingu a skvělé hudby, to vše zasazeno do atraktivního prostředí města Biarritz na francouzském baskickém pobřeží. 50 let od zahájení prodeje prvního superbiku oslaví značka Honda na W&W svou dlouhou historii řadových čtyřválců představením těch nejlepších úprav své vlajkové lodi z rodiny Neo Sport Café – modelu CB1000R.


Řada Honda Neo Sports Café, která nyní zahrnuje modely CB1000R, CB650R, CB300R a CB125R, není pouze rodinou retro-vintage motocyklů, ale představuje především moderně pojatou klasiku – nové stroje vyznačující se kombinací klasického designového stylu a moderních technologií.
Dvanáct unikátních a uchvacujících custom výtvorů ze Španělska, Francie, Švýcarska a Itálie, které těží z nezměrných možností úprav modelu CB1000R, se na stánku značky připojí k původnímu modelu Honda CB750 z roku 1969, který je důkazem 50 let neustávajícího vývoje a odkazu řadových čtyřválců značky Honda.

V roce 1969 se Honda CB750 objevila jako zjevení. Nejenže dokázala ve všech ohledech posunout hranice a jednalo se zároveň o první masově vyráběný motocykl s řadovým čtyřválcem o objemu 750 cm3, ale navíc tento stroj jako první vyjížděl z výroby standardně vybaven elektrickým startérem a kotoučovou brzdou. Model CB750 byl původně vyvinut pro
americký trh, kam vstoupil s mimořádně konkurenční cenou pouhých 1495 USD. Podařilo se mu však nastavit tón pro nadcházejících 50 let dění ve světě motocyklů a je oprávněně považován za první „superbike“ na světě.
Mezi zajímavosti, které budou na stánku k vidění, patří tři stroje CB1000Rs ze soutěže dealerských úprav „Dream Garage“ pořádané španělským zastoupením značky. Jeden z nich, „Alfredo“, jinak CB1000R od Hakuba Motos inspirovaná Freddie Spencerem, se také zúčastnil závodu ve sprintu Punks Peak v horách Jaizkibel (provincie Hondarribia), který pětidenní festival zahájil.

1) CB1000R-adical 
Autor: Gannet Design a Fuhrer Moto, Švýcarsko 
Inspirace: „Dotknout se hranic“ (Take it to the Limit) 

Úpravy zahrnují: 
Ultralehkou závodní přední vidlici CeraCarbon a upravená řetězová kola 
Zakázková kola z uhlíkových vláken Rotobox 
Páčky brzdy a spojky Synto Evo 
Laminátový kryt pod motorem 
Vzduchový filtr K&N 
Koncovku výfuku Akrapovic z titanu a skelných vláken 
Ručně provedený kamuflážní lak od Waltera Oberliho 

2) Africa Four CRF1000R 
Autor: Dealer Brivermo Motors, Švýcarsko 
Inspirace: CRF1000L Africa Twin

Úpravy zahrnují: 
Příď z modelu CRF450R včetně jednoho velkého brzdového kotouče a anodizovaného 4pístového brzdového třmenu
Zakázkový výfuk se 4 svody a s krátkou koncovkou z uhlíkových vláken
Zakázkový kryt zadní části sedla (původní sedlo bylo zachováno) 
Nový světlomet a blatník 
Nová hliníková řídítka 
Ochranný rám motoru 
Zubaté stupačky 
Miniaturní LED ukazatele směru 
Kapotáž v barvách modelu Africa Twin 

3) CB1000R „Monkey 1000R“ 
Inspirace: Honda Monkey 

Úpravy zahrnují:
Rám, kapotáž a přední rameno vidlice lakovány v barvě Glittering Blue 
Zrcátka a řídítka z modelu Monkey 
Miniaturní LED ukazatele směru 
Odstranění zadního blatníku 
Dvojitý zvednutý výfuk s koncovkou do V 
Enduro pneumatiky 

4) CB1000R „Black Edition“ 
Autor: 3C Motos dealer, Biarritz, Francie
Inspirace: „Full Black“ 

Úpravy zahrnují: 
Barevné schéma se třemi odstíny černé barvy 
Černou vidlici, kyvné rameno a rám 
Lesklá černá kola a zadní tlumič 
Výfuk Akrapovic 
Speciální rytou destičku „Black Edition“ 

5) CB1000R Neo Sports Café Endurance Team Replica 
Autor: National Motos, Francie 
Inspirace: Vítězný stroj 24hodinového závodu v LeMans, 2006 

Úpravy zahrnují: 
Kola s drátěným výpletem 
Barevné schéma odpovídající vítěznému stroji 24hodinového závodu v Le Mans z roku 2006 
Klasické logo Honda  

6) The Café Chic CB1000R 
Autor: Horizon Racing Vergy 95, Francie 
Inspirace: Café Chic 

Úpravy zahrnují:
Kartáčovaný hliník a červený lak „candy red“ 
Béžové kožené sedlo a čalounění 
Zakázkový kryt zadního sedla 
Kola s drátěným výpletem Kineo s náboji frézovanými z jednoho kusu materiálu 
Tlumič výfuku Moriwaki 
Svody a výfuk lakované žáruvzdorným lakem 

7) CB1000R „Dirt Endurance“ 
Autor: VC Moto dealer, Sabadell, Španělsko 
Inspirace: klasické barevné schéma Honda 

Úpravy zahrnují: 
Číslo „48“ v japonštině na krytu zadního sedla odkazující na založení společnosti Honda Motor Company v roce 1948. 
Zakázkovou kapotáž inspirovanou klasickými café racery 
Zakázkový kryt zadního sedla, standardní světlomet 
Závodní řídítka s citátem Soichiro Hondy „Improves the breed“ 
Zrcátka na koncích řídítek 
Nový dělený tlumič výfuku 
Vzduchový filtr vyrobený na 3D tiskárně 

8) „Monkey Kong“ 
Autor: Mallorca Motos dealer, Španělsko 
Inspirace: Honda Monkey  

Práce zahrnují:
riginální zrcátka, ukazatele směru a přední blatník z modelu Monkey
Kryt motoru s originálním chromovaným prstencem modelu Monkey 
Detaily světlometu v originální Monkey žluté barvě, s chromovaným lemem 
Originální žluto-bílé barevné schéma Monkey 
Zakázkové sedlo inspirované původním modelem Monkey 
Vysoko umístěná chromovaná řídítka 
Chromovaný zadní blatník 
Tlumič výfuku z modelu Africa Twin 
Zlatou vidlici, žlutou pružinu zadního tlumiče 

9) „Alfredo“ 
Autor: Hakuba Motos, Španělsko 
Inspirace: Freddie Spencer 

Úpravy zahrnují: 
Tříbarevnou ručně lakovanou nádrž s logem Freddie Spencer 
Hakuba logo vypálené laserem na krytu spojky 
Černě lakovanou přední vidlici 
Štítky s číslem vpředu a na bocích 
Zakázkový výfuk se závodní koncovkou SC-Project 
Přemístěné stupačky a ovladače 

10) Honda Limited Edition CB1000R 
Autor: Honda Motor Europe, Itálie (350 kusů bude k v prodeji ve Francii, Španělsku, Německu a Itálii) 
Inspirace: Závodní trikolóra HRC 

Úpravy zahrnují: 
Tříbarevné provedení inspirované barvami HRC 
Dělenou koncovku výfuku SC-Project 
Díly z uhlíkových vláken od SC-Project 

11) CB1000R „Tribute“ 
Autor: Honda Italia 
Inspirace: Oslava 50. výročí modelu CB750  

Úpravy zahrnují: 
Lak inspirovaný modelem CB750 „K0“ z roku 1969
Bezdušová kola s drátěným výpletem Jonich 
Kuželovou dělenou koncovku výfuku SC-Project
Nové 3D logo Honda 
Ukazatele směru, zrcátka a závaží do řídítek Rizoma
Sedlo čalouněné Alcantarou 
Držák registrační značky Lightech 

12) CB1000R „Dani Pedrosa replica“ 
Autor: Moto Macchion, Itálie 
Inspirace: #26 Dani Pedrosa RC213V 

Úpravy zahrnují: 
Titanový 4-2 GP výfuk SC-Project 
Díly z uhlíkových vláken s titanovými detaily od SC-Project 
Lehčí homologovaný držák registrační značky 
Ukazatele směru, hliníková řídítka, kryt přední brzdy a zrcátka Rizoma 
Barevné schéma #26 Dani Pedrosa RC213V 
Sedlo od „Race Seats“ 


3 komentáře: „Honda CB1000R: dvanáct nádherných customů pro Wheels & Waves

  • 1.7.2019 (9:56)
    Permalink

    Všechno pěkný, ale Dirt Endurance absolutní top. To bych si dal do obýváku, telku stejně nemáme, tak bych měl aspoň na co koukat.

    • 1.7.2019 (13:47)
      Permalink

      Naprostý souhlas. Proto šel na titulku 😀

  • 2.7.2019 (11:04)
    Permalink

    Taky se mi líbí 😀 Jsem hrdý na to, že jsem se mohl na cb1000R projet 👍🏼 protože ji má brácha v garáži. Je to neuvěřitelná motorka vyladěná k dokonalosti. Podvozek a motor nemá chybu a to jsem jel pouze v normal módu, radši 😀 A ten zvuk pánové to je písnička. Za mě motorka roku 2018. Design je taky vytesán k dokonalosti a bude nesmrtelný.

Komentáře nejsou povoleny.