Honda CR-V 2020: je tady facelift. Přináší konec motoru 2,4 l

Facelift CR-V, říkáte si? Vždyť se u nás prodává teprve rok. Ale je to opravdu tak, teď je totiž řeč o americké specifikaci tohoto SUV od Hondy, které už táhne na třetí rok a tak v rámci modelového roku 2020 prochází standardní modernizací.

Ale nečekejte žádné drama. Honda CR-V je druhé nejprodávanější kompaktní SUV v Americe a to nikoli náhodou, nebylo tedy nutné spravovat, co není rozbité. CR-V 2020 na první pohled poznáte podle nového nárazníku s chromovou lamelou, mě osobně se líbí, auto působí moderněji. Současně došlo ke “zneviditelnění” lamely masky chladiče a v chromu zůstala pouze tenká linka, propojující oba světlomety. I tuhle změnu oceňuji.

CR-V má také nový zadní nárazník s chromovou lištou, která tam asi být nutně nemusela a zatmavenou optiku zadních svítilen. Nový je také design kol, ta stávající se mi líbila mnohem víc. Tím modifikace zevnějšku končí, uvnitř je však změn ještě méně – omezují se na přepracování středového panelu, kam se u top verzí nastěhovalo bezdrátové nabíjení smartphonu. O jiných změnách Honda nehovoří, s jedinou – a to dost podstatnou – výjimkou.

Americké CR-V 2020 přišlo o atmosférický motor i-VTEC 2,4 l, jenž byl doposud k dispozici jako levnější (a pomalejší) alternativa známého 1.5 VTEC Turbo u nižších specifikací výbav. Nyní už půjde vůz koupit pouze s jednapětkou, nabídku ale rozšiřuje nám už dobře známé CR-V Hybrid.

Modernizace evropské verze bude zřejmě ve stejném duchu (a rozsahu) jako u americké, ale budeme si možná zase muset ještě tak rok a půl (až dva) počkat. 😉

4 komentáře: „Honda CR-V 2020: je tady facelift. Přináší konec motoru 2,4 l

  • 20.9.2019 (12:39)
    Permalink

    Facelift 4G přišel do US a Evropy téměř stejně, obojí jako MY2015.
    Tj. rok a půl až dva se mi nějak nezdá…

    Jinak ten americkej přední nárazník teď z boku vypadá jak radlice/pluh, ale jak je u Hondy obvyklý, tak z určitýho úhlu auto vypadá skvěle a z jinýho naopak. Nicméně tipnul bych si, že k nám dorazí nárazník tvarově trochu odlišnej.

    • 20.9.2019 (20:33)
      Permalink

      To ano, ale v USA v říjnu ´14. a k nám v dubnu ´15. Ale je pravda, že teď už sjíždí ze stejné linky a není asi žádný důvod proč jet souběžně dvě verze. Uvidíme. 😉

  • 20.9.2019 (17:13)
    Permalink

    no ten chrom teda docela cirkus bez efektu.. za me minus.

    • 20.9.2019 (20:23)
      Permalink

      Mohli by s tím chromem ubrat, o tom žádná. Stačí se podívat na Mazdu…

Komentáře nejsou povoleny.