Isuzu D-Max 2020: nový design a vylepšená technika

Japonský pick-up Isuzu D-Max přichází pro modelový rok 2020 s novou generací. Ta sice využívá původní platformu, ale byly provedeny modifikace s cílem zvýšit její tuhost, pevnější je také samotná karoserie s větším podílem vysokopevnostní oceli.

Především má ale D-Max MY2020 úplně nový design se zamračenými full-LED světlomety a upířími zuby 😉 v masce chladiče. I zbytek karoserie působí svalnatě, povedené jsou také zadní svítilny – rozhodně je to jeden z nejlépe vypadajících mid-size pick-upů současnosti. Výrazným zlepšením prošel také interiér, jak po stránce vzhledu, tak i použitými materiály, kombinacemi barev a podle tvrzení výrobce také odhlučněním.

I přesto ale zůstává i nadále D-Max především pracovním nástrojem. Zvládne brodění do 800 mm, verze 4×4 mají nový elektromagnetický zadní diferenciál pro lepší průchodnost terénem a rychlost reakcí. Podvozek samotný má nové naladění, zlepšující stabilitu a ovladatelnost, Isuzu slibuje i lepší řízení a brzdy.

K pohonu slouží dvojice vylepšených čtyřválcových turbodieselů, základní 1,9 l (RZ4E) má 150 koní při 3500/min a 350 Nm v rozsahu 1800–2600 otáček. Třílitr (4JJ3) dává 190 koní při 3600/min a 450 Nm v rozmezí 1600–2600 otáček, což je o 13 k a 20 Nm více, než doposud. Pohonné jednotky dostaly z důvodu snížení váhy hliníkový kardan, standardem zůstává šestistupňový manuál, jenž lze v případě slabšího motoru vyměnit za nový automat. Do Evropy se novinka dostane v průběhu příštího roku.