Honda Civic Type R Mugen: sen se stal skutečností
Vzpomínáte na Mugen Civic Type R (FK8) Prototype, který japonský úpravce vystavil letos v lednu na Tokyo Auto Salon? Jasně že jo, slintali jsme všichni – ať už se jednalo o elegantní způsob, jak se zbavit těch obřích kapes v předním nárazníku, karbonovou masku, lip, kovaná kola nebo zadní lampy s perfektní optikou. Jenže Mugen v poslední době nejde u tuningu moc do hloubky a šance, že nabídne takhle propracovanou úpravu CTRka, byla mizivá. Jenže – stalo se!
CTR FK8 si můžete od Mugenu nastrojit téměř přesně tak, jak jsme ho zkraje roku obdivovali, chybí jen pár detailů. 😉 Prodává se přední lip, nástavce prahů, spoiler zadního nárazníku, karbonová maska, záslepky předních kapes, střešní křídlo, žebrovaná karbonová zpětná zrcátka, ofuky, kovaná kola MDCF 20″×8.5″ (ET 45 a 53) a dokonce i ty zadní lampy!
Do interiéru lze namontovat volant v provedení karbon/perforovaná kůže, homologovaná závodní sedadla Recaro Mugen, startovací tlačítko Mugen, několik verzí hlavice řadicí páky a samozřejmě koberečky nebo prahové lišty. Všelijaký samolepkový tuning ani zmiňovat nebudu. 😀
Co se performance úprav týče, je to taková ta mugení klasika – molybdenové aditivum, závodní olej 5W-40, olejový filtr, brzdová kapalina a brzdové destičky. Vyvíjí se také karbonová kapota, křídlo a sportovní výfuková soustava. Měly být k dispozici už v říjnu, ale v nabídce zatím stále chybí.
Sem si myslel, ze to je ta 400+ konova bestie. Takze zase „jen“ kosmeticke upravy. Ale je to pekne, to zase jo.
V podání Mugenu klasika. Výrobce drahých plastů. 😉
https://www.japan-cars.cz/2019/11/09/honda-civic-type-r-fk8-434-koni-hondata/?fbclid=IwAR2aTDCHSx8U4ZCPZwsSkkom0Szl2oCjMr1xnE8YEAXLED3tuWECVL5GVGQ