Novinky

Nový šéf Nissanu drtivě zkritizován americkými dealery

Protože americký trh je pro Nissan po tom čínském nejdůležitějším odbytištěm, nový šéf automobilky Makoto Uchida krátce po svém jmenování vyrazil na tamní dealerskou konferenci a prodejce Nissanu požádal, aby mu řekli všechna negativa, která v souvislosti s aktivitami automobilky v USA cítí. A podle jednoho ze zástupců prodejní sítě, jenž poskytl informace webu AutomotiveNews, byli dealeři brutálně upřímní.

Frustrovaní prodejci si stěžují na jedno z nejstarších portfolií prodávaných vozidel v Americe – to by se podle Uchidy mělo brzy změnit, v dalších 18 měsících dojde k obměně 70 % celé americké nabídky.

Dále dealerům vadí špatně nastavený program odměn pro ty, kteří splní plán, je prý velmi obtížné prodávat požadované počty aut a být přitom ziskoví. Podle nich také nefunguje marketingové kampaň, zaměřená na propagaci nové techniky, jako jsou třeba poloautonomní systémy, které s úspěchem prezentuje třeba Tesla.

Co ale vadí dealerům asi ze všeho nejvíc, je image značky. To bylo poškozeno neustálým přílivem různých slev a akčních nabídek, což z Nissanu udělalo „značku z oddělení výprodeje“. Jinými slovy – moc toho u Nissanu nefunguje, i když dealeři mají samozřejmě trochu jiné představy, než výrobce. Vzhledem k tomu, jaké situaci automobilka čelí, je ale asi vhodné se zabývat všemi podněty.

I přes všechny problémy ale prý Uchida zanechal dobrý dojem, prodejci ocenili jeho zájem i ochotu naslouchat, což je něco, na co nebyli z éry Ghosna zvyklí – tomu se nikdo neodvážil říci nic, co nechtěl slyšet.

Jeden myslel na “Nový šéf Nissanu drtivě zkritizován americkými dealery

  • tak snad to japoncici daj do kupy… beda komu veli frantici

Komentáře nejsou povoleny.