Novinky

Rocky Auto: replika Toyoty 2000GT s řadovým šestiválcem

Líbí se vám Toyota 2000GT? A chtěli byste ji vlastnit? Chtít můžete, jednoho z nejhezčích japonských aut vůbec se prodalo se jen 337 exemplářů a kdoví, kolik se jich dožilo současnosti. Když už se někde náhodou nějaká 2000GT objeví, stojí proto šílené peníze. Ale stejně jako třeba v případě Porsche 356 Speedster lze sehnat důstojnou náhradu v podobě repliky. V Japonsku vyrábí už nějaký čas repliky 2000GT firma Rocky Auto. Postavila vlastní šasi, ručně vyrábí karoserie, osazuje je kultovními řadovými šestiválcovými třílitrovými motory 2JZ a říká jim Rocky Auto 3000GT.

Ba co víc, Rocky Auto nedělá pouze kupé, ale i roadster, jenž Toyota nikdy nevyráběla, přestože jej v roce 1967 zpropagovala bondovka Žiješ jen dvakrát. No a teď na TAS společnost představila verzi 2000GT s novým motorem, má objem pouze 2,0 l, stále je to však řadový šestiválec. Jeho výrobce nebyl oznámen, stejně jako cena auta, ale dosavadní auto s třílitrem stojí kolem 4,6 milionu korun, s dvoulitrem by mohlo být levnější. Vypadá to jako ranec, ale oproti originálu je to pakatel…

4 komentáře: „Rocky Auto: replika Toyoty 2000GT s řadovým šestiválcem

  • Wow, tak tohle neznám, to by bylo labůžo! Akorát na prní pohled mě neškutečně irituje spára ze předním kolem, která nenavazuje na spodní linii dveří, stejně tak ten obdélník mezi dveřmi a kolem, kde spodní strana je tou spárou je děs… Nechápu, že něco takového nemají podchycené, když už je to celé vlastní vývoj.

    • No, ona musí na něco nenavazovat, když chceš mít dveře a ten dekl v místě, kde je má 2000GT, spíš je otázka, proč tam vůbec je. Když se podíváš pozorně, není to replika úplně na 100 %, za ty peníze by to mohlo být věrnější, ale zase mít je nazbyt, asi bych do toho roadsteru klidně šel. Na ulici nikdo nepozná, že to není 2000GT a i kdyby, je to prostě krásné auto.

      • Ale 2000GT tam tu díru nemá vůbec. Dveře jsou zvlášť, dekl je zvlášť. Takže nechápu, proč tam tu díru dali. Vyhodil bych i ten dekl, protože pochybuju, že tam mají to, co originál (na levé straně byl vzduchový filtr a nádržka ostřikovače, na pravé baterka). Ale to samotné mě neuráží, ať to tam klidně je jako extra kufr, ale prostě ta dolní mezera na originále není a tady vypadá akorát blbě.

        • No vždyť říkám, že nevím, proč tam ta spára je. Ale to zakytuješ. 😀

Komentáře nejsou povoleny.