/ Mitsubishi Pajero Sport: lehký facelift pro hardcore SUV /

Jsou auta, u nichž nevycházím z údivu, že už je tu nová generace; vždyť se představily teprve nedávno… Pět let uplyne, ani nevíte. A jsou auta, u nichž máte pocit, že už se vyrábí nejméně dekádu – a přitom to ještě není ani devět… 😀 Řeč teď bude o modelu Mitsubshi Pajero Sport. Aktuální generace, která se prodává především v různých rozvojových (asijských) zemích, se představila v srpnu 2015 jako lowendové SUV na bázi pick-upu L200/Triton. Tahle věta jasně vypovídá o tom, co je Pajero Sport vlastně zač. A je možné, že jsou jeho dny sečteny, protože nové L200 je o parník vyspělejší, než minulá generace a proslýchá se, že díky tomu jeho techniku převezme skutečné PAJERO. Ale stejně tak se objevily zvěsti, že ani přesto není platforma L200 pro příští pajero dost dobrá a proto dostane tu alianční, bez rámu. Takže vlastně nevíme nic. Ale to nic nemění na tom, že aktuální Pajero Sport prošlo lehkým faceliftem.

Mitsubishi Pajero Sport MY2025 má pozměněnou masku chladiče a modifikovanou spodní část předního nárazníku. Nový design dostala také 18″ kola a k dispozici je nový lak Blade Silver. Top specifikace výbavy GSR je osazena sadou černých doplňků karoserie (kryty vnějších zpětných zrcátek, madla dveří a víka ložné plochy…), černou střechou a případně novou barvou karoserie Graphite Grey. Interiér dostal navíc nový volant z tritonu, novou grafiku 8″ přístrojového displeje a dvoubarevné koženkové čalounění.

Turbodiesel o objemu 2,4 l se specifikacemi liší v závislosti na trzích, ale dá se řící, že se pohybuje kolem 180-185 k, točivý moment vrcholí hodnotou 430 Nm, vše v kombinaci s osmistupňovým automatem. Mimochodem – proslýchá se, že Mitsubishi Pajero Sport nakonec bude mít novou generaci, jíž máme očekávat za rok (v rámci MY 2026). Což nejspíš zároveň dost prozrazuje o novém pajeru. 😉

Leave the first comment