Toyota 86 GT: proč je GT na konci?

Sportovní kupé od Toyoty se všude, kde si jen vzpomenete, jmenuje prostě a jednoduše 86 – v Americe, Austrálii, ale i doma v Japonsku. Jen v Evropě si říká GT 86. Nedává to úplně smysl, ale co – beztak každý ví, o jaké auto se jedná. Ba co víc, označení GT se teď nově objeví i v Americe, ovšem až za číslem, tedy 86 GT, prozrazují informace, získané z uniklé brožury. Proč tomu tak je? Jedná se o novou, luxusní verzí „hachiroku“, která dostala nové kožené čalounění sedadel a volantu s kontrastním stříbrným šitím.

Bohatší výbava také zahrnuje vyhřívání sedadel, vylepšený infotainment, dvouzónovou klimatizaci, startovací tlačítko a řadu dalších drobností. Za zmínku stojí také nové panely pod autem, mající za úkol zlepšení aerodynamiky. Toyotu 86 GT bude možné pořídit se šestistupňovým manuálem nebo automatem a v nabídce se objeví jako součást vylepšení pro modelový rok 2018. Fotografie jsou pouze ilustrační, oficiální dosud nejsou k dispozici.

2 komentáře: „Toyota 86 GT: proč je GT na konci?

  • 22.12.2017 (18:31)
    Trvalý odkaz

    – vyhrivany sedacky jsem nepouzival ani kdyz jsem je mel
    – infotainment jsem si holt musel vylepsit sam
    – dvouzonovou klimu mame
    – startovaci tlacitko mame

    Jediny co bych uvital je track rezim stabilizace na takovy to domaci jezdeni… 🙂

  • 18.3.2018 (11:55)
    Trvalý odkaz

    gt86 je sice staví na pověsti AE86 ale vzhledově a i objemem odkazuje spiše na 2000GT myslím si že byby se jmenovalo 2000gt bylo by to i lepší ale proč nevyužít marketingově ono čislo 86 které ve spojení s toyotou zní legendarně?

Komentáře nejsou povoleny.