CrankZilla: Nissan GT-R od Wheelsandmore

Asi byste stěží hledali častěji upravované supersportovní auto, než Nissan GT-R. Japonská “Godzilla” se nachází v portfoliu nespočetného množství úpravců, kteří se předhání zejména v tom, jak velký výkon z dvakrát přeplňovaného motoru V6 3,8 l dostanou. Mezi tuningovými firmami je prostě v tomto konkrétním případě konkurence, jako málokde. I přesto si firma Wheelsandmore myslí, že se může se svým projektem prosadit, aniž by se snažila dostat se do kategorie 1000+HP. Nissan GT-R v jejím podání nese označení CrankZilla a v nabídce je opravdu široká škála verzí – máme jich tu hned pět.

Stage 1, 2, 3 a 4 umožní za pomoci různým blíže nespecifikovaných zásahů, mezi nimiž nechybí ani speciální výfuk, zvýšení výkonu motoru na 605 k a 700 Nm, 630 k a 800 Nm, 650 k a 830 Nm a rovných 700 k a 850 Nm. Vrcholná Stage 5 nabídne výkon 740 koní a točivý moment 900 Nm (jedná se, stejně jako v předešlých případech, o hodnoty na klice). Wheelsandmore podle svého prohlášení “respektuje úpravy GT-R s výkonem přes 1000 koní”, ale podle jejího názoru právě ta jejich umožňuje dostat s auta na okruhu bezpečné maximum.

Wheelsandmore ale neřešilo pouze motor, k dispozici je výškově stavitelný sportovní podvozek, jenž je ve své dolní poloze o 30 mm blíže silnici, než výchozí verze, potřebný grip pak mají samozřejmě zajistit ráfky vlastní výroby o rozměrech 9,5Jx21″ a 11Jx21″, obuté do pneumatik  255/35, rspektive 295/30. A aby každý poznal, pro jakou úpravu že jste se to rozhodli, lze si auto zkrášlit ještě speciální bronzovou grafikou na bocích, kapotě, brzdových třmenech a kolech.