Novinky

Honda Civic Sport Line: 1.0 VTEC Turbo ve stylu Type R

Už skoro rok se v zákulisí hovoří o možném příchodu sportovní verze civicu s litrovým tříválcovým turbomotorem, která by umožnila získat atraktivnější vzhled i těm, kteří nepotřebují výkon přes 300 koní a Type R si nemohou dovolit. Nyní se potvrzuje, že se tyto informace zakládaly na pravdě – seznamte se s Hondou Civic Sport Line, která rozšíří nabídku facelitovaného Civicu MY2020.

Honda si nemohla nevšimnout, že spousta lidí dnes chce auto, co vypadá sportovně, ale po extrémním výkonu netouží. A tak Civicu Sport Line nechali původních 126 koní a 200 Nm z motoru 1.0 VTEC Turbo a karoserii vybavila bodykitem. Ten je poměrně decentní, ale to je dáno tím, že Civic X už je agresivně stylizovaný sám od sebe.

Optický tuning zahrnuje lip předního nárazníku, nástavce prahů a spoiler zadního nárazníku s imitací difuzoru. Změnil se také střešní spoiler – tedy přesněji řečeno zmizel a nahradily jej dva růžky k usměrňování obtékajícího vzduchu. Nejvýraznější změnou je křídlo na pátých dveřích. Komplet doplňují (povedená) černá 17″ kola a full-LED světlomety a tuto verzi lze mít i v novém speciálním laku Obsidian Blue. Interiér zůstal prakticky nezměněn. Registruji jen hliníkové pedály a červené kontrastní šití.

Auto má zatím pouze britskou cenu – £25.510 za manuál a £26.910 za CVT, prodej bude zahájen už v lednu příštího roku. Podle dostupných informací to vypadá, že paket Sport Line bude možné kombinovat s více výbavovými verzemi. Civic Sport Line by měl být nabízen napříč Evropou, tedy doufejme i u nás.

9 komentářů: „Honda Civic Sport Line: 1.0 VTEC Turbo ve stylu Type R

  • A pre 184k motor nič? 🙁

    • Nejspíš ne. Zaslechl jsem, že se Honda chce zaměřit na podporu litru. Většina na něj kašle a raději si připlatí, což ale zvyšuje emisní průměr. Tak se bude snažit povzbudit zájem o 1.0. A bohužel nejen touto verzí, ale prý i dalším zdražením 1.5 🙁

      • To je fakt v prdeli tohle 🙁

        • Zase teď máš možnost v rámci doprodejů skladů MY19 koupit Sport manuál kolem 530k a Sport Plus manuál pod 600k 😉

    • Zatím potvrzené informace o 1,5T 5D:
      – končí výbavy Sport a Presige.
      – zůstane pouze Sport Plus v MT a CVT variantě.
      Navíc má dojít ke zdražení. Buď se zvedne ceníkovka nebo se jen sníží dnešní cca 100k sleva.

      • Takže když budeš chtít 1.5 v lédru, tak máš smolíčka? 🙁

        Ne, že by to byl prodejní trhák, ale bavíme se furt o autě, co chce brát zákazníky německé prémii a má adekvátně nastavenou cenovku, ne?

        • Stále tu máš sedan 1,5T Executive.

  • Popravdě si na ten 5D zadek nemůžu vůbec zvyknout. Zepředu se mi auto hrozně líbí, z boku OK, ale zezadu je to přeplácaná tragédie a to mám namysli i klasickou verzi bez bodykitu – to křídlo tomu dá ještě třešničku :-).

  • Náhodou to není špatný 🙂 kdyby to bylo v té 1.5 tak by to bylo super.

Komentáře nejsou povoleny.