Lexus UX 300e: oznámeny specifikace evropské verze

Lexus začne od letošního října nabízet v Evropě svůj první bateriový elektromobil UX 300e a v některých zemích už se na něj otevírají pořadníky. Prémiová japonská značka tedy upřesnila, na co se zájemci mají postavit do fronty.

Elektromotor disponuje výkonem 204 koní a točivým momentem 300 Nm, což crossveru zajišťuje velmi příjemnou dynamiku – stovku zvládne za 7,5 s. Li-Ion akumulátor s kapacitou 54,3 kWh vystačí na 315 km jízdy a pomocí rychlonabíječky se nabije na 80 % kapacity za 52 minut. To sice nejsou v rámci současných poměrů nijak úchvatné parametry, na druhou stranu ale určitě dostatečné, není asi nutné s sebou tahat baterky na dojezd 400+ km, když denně ujedete necelých 35 km (průměr v Evropě, i největší cestovatelé Němci udělají denně v průměru 39 km).

Zatím to vypadá, že se UX 300e bude prodávat v jediné, samozřejmě bohaté výbavě, s možností rozšíření o pakety Premium Plus a Takumi. Ve standardu budou mimo jiné bi-LED světlomety, osvětlení nástupního prostoru, couvací kamera, dešťový senzor, 17″ kola, vyhřívaná zpětná zrcátka nebo bezpečnostní balíček Lexus Safety System+. Jediné barvy bez příplatku budou Fuji Red a Velvet Black, za příplatek pak dalších pět. Nejrychlejší zákazníci dostanou UX 300e v březnu příštího roku.

Jeden myslel na “Lexus UX 300e: oznámeny specifikace evropské verze

  • 14.8.2020 (12:56)
    Trvalý odkaz

    Konečně elektrický Japonec, který dává smysl. 50 kWh už je rozumná velikost baterky, na rozdíl od e nebo MX-30 si to dovedu představit v garáži. Bohužel, pomineme-li cenu, tak UX má jednu „drobnost“ a tou je „glove box“ na úrovni Mini Cabrio místo kufru 🙁 Reálně tak půlka objemu oproti C10G a přestože je to druhé auto v rodině a nevozíme v tom pytle s pískem (i když, pytle s kamínky k trávníku už v tom byly), tak je to prostě málo.

Komentáře nejsou povoleny.