Novinky

Acura Integra: ikona tuningu je zpátky

Honda (a Acura) Integra patřila (společně s civicem) koncem devadesátých let a počátkem milénia doslova k inventáři tuningových srazů – a to všude na světě. Nová Acura Integra se vrátila v době, kdy jsou úpravy automobilů už spoustu let v útlumu. Ale sportovní značka Hondy se trendem nenechala odradit a na letošní aftermarketovou výstavu SEMA připravila trojici důkladně upravených fastbacků Integra, které by mohly inspirovat komunitu petrolheadů a možná i inspirovat nějaké nové nadšence.

Modrobílou integru navrhl japonský závodní jezdec Dai Yoshihara a postavila firma Evasive Motorsport. Má modifikované nárazníky, nástavce předních blatníků, velké zadní křídlo, nová zrcátka a 22″ kola BBS s obutím Yokohama A005. Mimo to je vybaveno silnějšími předními brzdami, šestibodovou klecí, kevlarovými sedadly s šestibodovými pásy, vykuchanou palubní deskou, závodním volantem Sparco, karbonovými výplněmi dveří a shortshiftem. Performance úpravy zahrnují výfuk Spoon, mezichladič CSF a průchodnější vzduchový filtr.

Bílá Integra není koncipována jako závoďák, ale jako street-racingový model. Vznikla podle návrhu modelky a drifterky Sary Choi, té se auto líbí s poměrně robustním widebody kitem, jenž dost připomíná speciály WTCR, křídlem ve stylu starých ITR, difuzorem a 19″ koly Advan RSDF. O pár koní navíc se postará mezichladič GReddy a catback výfuk Sports Touring. Součástí úprav je i chladič oleje GReddy, sportovní podvozek Tein Flex Z …a ofuky Mugen. 🙂 V interiéru byste našli sportovní sedadla Evasive Motorsports, shortshift Battle Craft nebo volant Dogfight Race Pro. Auto postavila firma Toni Star Performance.

Autorem integry s tmavým wrapem Gotham Grey je do třetice čilský drifter (a BMX jezdec) Coco Zarita, jenž navrhl integru se spodním karbonovým bodykitem, nástavci blatníků a zrcátky, 18″ koly Kensei KNP, rozpěrami tlumičů HPS, sportovním podvozkem RSR, šestipístkovými brzdami Willwood, mezichladičem GReddy, výfukem A´pexi, CAI HPS a dalšími užitečnými drobnostmi. Interiér je vybaven mimo jiné sedadly šestibodovými sedadly a volantem Momo a shortshiftem NRG.

2 komentáře: „Acura Integra: ikona tuningu je zpátky

  • Wow, to je teda vidlatuning, nelíbí se mi ani jedno. Ale je fajn vidět, když si automobilky pomáhají, ten zadní nárazník ze Supry na bílém autě určitě pomůže Toyotě zbavit se přebytečně vyrobených dílů 😀

    • Tu bílou bych nemusel, ale ty dvě další bych snesl. 😉 Bez těch křídel. 😀 To bych tam možná naopak dal z té bílé.

Komentáře nejsou povoleny.