/ Honda oznámila ceny modelů ZR-V a CR-V /

Honda se nám vycenila s oběma letošními novinkami – máme k dispozici kompletní ceník na crossover ZR-V a známe základní cenu nové generace CR-V. Tak se na to hezky na bezpečné místo posaďte a nastudujte níže tiskovou zprávu, popřípadě si můžete stáhnout kompletní ceník ZR-V. Já k tomu raději nic nemám, jen si matně vzpomínám, že rodiče koupili před lety minulou generaci CR-V ve střední výbavě s AWD zhruba za polovinu… 🙁

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

SPOLEČNOST HONDA OZNAMUJE CENY A SPECIFIKACE ZCELA NOVÝCH SUV – MODELŮ ZR-V A CR-V

Společnost Honda potvrdila ceny a specifikace svých zcela nových elektrifikovaných SUV modelů – ZR-V e:HEV a CR-V e:HEV a e:PHEV. Tyto modely byly představeny v květnu 2023.

ZR-V e:HEV – Příjem objednávek začíná od července tohoto roku.

Cena modelu začíná na 939 900 Kč včetně DPH. (Elegance)

Všechny verze modelu ZR-V nabízejí dokonalou kombinaci sofistikovaného stylu, praktičnosti a sportovního zážitku z jízdy. Standardně jsou vybaveny plně hybridním systémem Honda e:HEV, který byl vylepšen s cílem zvýšit výkon a odezvu po sešlápnutí plynového pedálu jezdcem.

Začněme u dobře vybavené verze Elegance, která nabízí 18palcová šedá litá kola, přední a zadní parkovací senzory, 11 airbagů, zadní kameru a audiosystém s osmi reproduktory. Všechny verze mají devítipalcový dotykový displej doplněný o systém Honda Connect, navigaci a kompatibilitu s aplikacemi Apple CarPlay / Android Auto a také sedmipalcový digitální displej přístrojové desky za koženým volantem.

Verze Sport (989 900 Kč včetně DPH) se dodávají s unikátní úpravou předního nárazníku a masky chladiče, leskle černými zpětnými zrcátky a rámečky oken, matně černými koly a obložením interiéru v kombinaci látky a syntetické kůže. Sportovní pedály, vnitřní LED osvětlení, elektricky ovládané dveře zavazadlového prostoru bez použití rukou, bezdrátové nabíjení a doplňkové USB porty jsou také součástí standardní výbavy.

Vozy nejvyšší verze Advance (1 039 900 Kč včetně DPH) jsou vybaveny celokoženými sedadly s perforovanými vložkami a stříbrným prošíváním, vyhřívaným koženým volantem, panoramatickou střechou a leskle černými litými koly s diamantovým brusem. Zákazníci, kteří se rozhodnou pro nejvyšší verzi modelu ZR-V, se mohou těšit na prémiový zvukový systém BOSE s 12 reproduktory, 10,2palcový multi-informační displej a zcela nový šestipalcový head-up displej (HUD).

CR-V e:HEV | e:PHEV – Příjem objednávek začíná od července tohoto roku.

Cena modelu začíná na (1 079 900 Kč včetně DPH)

Šestá generace modelu CR-V se představí v posledním čtvrtetí tohoto roku s odvážnějším vzhledem a prvotřídní úrovní praktičnosti v kombinaci s výjimečnou konektivitou a komfortem. Toto populární C-SUV  bude vybaveno hnacím ústrojím, které bude poskytovat dynamický výkon u všech verzí. Na výběr je plně hybridní pohon (e:HEV) a poprvé v Evropě také plug-in hybridní pohon (e:PHEV). Pohon e:PHEV nabídne 82 kilometrů dojezdu na čistě elektrický pohon.

S novým designem je nyní nejnovější model CR-V širší, delší a vyšší než předchozí model. Jeho o 40 mm delší rozvor kol pomáhá vytvořit více vnitřního prostoru, mimo jiné o 16 mm větší prostor pro nohy vzadu a o 18 procent objemnější zavazadlový prostor.

Vůz má agresivnější přední část, díky kterému budí na silnici výraznější dojem, přičemž jednotlivé varianty e:HEV a e:PHEV mají vlastní exkluzivní design masky. Kombinace úzkých světlometů a nových charakteristických světel pro denní svícení tuto vizuální přitažlivost dále umocňuje, zatímco vzadu představuje kombinace vertikálního brzdového světla a směrových světel chytré vylepšení nezaměnitelného designu koncových světel modelu CR-V.

Kromě toho se model CR-V stane prvním evropským modelem vybaveným všesměrovým bezpečnostním a asistenčním systémem pro řidiče Honda SENSING 360,který kontroluje mrtvé úhly kolem vozidla. Přispívá tak k předcházení kolizím a zmírňuje zátěž řidiče. Představuje tedy další krok v odvážném cíli společnosti Honda snížit do roku 2050 počet úmrtí při dopravních nehodách automobilů a motocyklů Honda na nulu.

„Modely ZR-V a CR-V poskytují výkon, pohodlí a užitnost, jež zákazníci společnosti Honda očekávají,“ říká Tom Gardner, výkonný viceprezident společnosti Honda Motor Europe. „Díky působivé kombinací atraktivního designu a vysoké úrovně specifikací spolu se silnou, podmanivou dynamikou a více možnostmi hybridního pohonu dokáže řada vozů SUV společnosti Honda uspokojit širší škálu přání a požadavků zákazníků.“

5 komentářů

  • Autak80

    Když si vezmu, že končící 5G CR-V stojí v ceníku v nejvyšší výbavě Executive s AWD 1.170.000,- a nová 6G CR-V bude taky s AWD a v plné výbavě Advance stát 1.250.000,-, tak mi to navýšení přijde celkem obhajitelné.
    Nová verze má totiž navíc 360 kameru, odvětrávaná přední sedadla, posuvná zadní sedadla, matrix LED světla a HUD na čelní sklo.
    Takže vlastně vylepšili všechno, co mi trochu vadilo nebo chybělo na současné 5G.
    Škoda jen, že nezvýšili aspoň trochu výkon motoru a neudělali zadní sedadla dělená v poměru 40:20:40 🙁

  • Legend

    No jo holt zrv jsem čekal trochu levnější ca od 800 výše. Crv bylo jasný od začátku od milionu výš. PHEV se mi docela líbí, mě by se hodilo na denní dojíždění, protože průměr na den mam cca 50 km max. Ale vím, ze to není pro každého. Cena je masakr ale pochopitelná. Můj barák má dneska taky nesmyslnou hodnotu. Proste prachy skoro zdevalvovaly ale nevšiml jsem si ze by mi chodilo 200k měsíčně. Bohužel. Taková je doba. Prodáván a servisuji tepelná čerpadla a za posledních pět let šla nahoru v podstatě jako ty auta.

  • Chlapci,
    ja som kupoval 4g elegance za 26,5k eur, ale doba predsa „pokročila“ Tak čo chcete? Pokiaľ viem medzitým išlo maslo hore na trojnásobok a podobne aj čerešne na domácom trhu.
    Idem ešte pozrieť aký mám plat..

  • Skyline

    Je to c a jak jsem čekal – základ ZR-V jsem tipoval 899, maximálku 1.049M. Dtto CR-V, tam jsem čekal základ 1.05-1.1M a je to tam. Současně ale nechápu to překvapení – díval ses, co stojí dnes už de facto vybehova RAVka? 940k jen díky 2.0, hybrid od 1.115M, takže ještě víc, než CR-V. A o dost min, než CX-60, která je ale pravda trochu jiná liga motorově.

    Větší problém než cenu vidim právě motor, na zadek si z toho nikdo nesedne a PHEV bude nedochudce za brutus peníze. Jsem na to fakt zvědav.

  • To budou ale bombastické prodeje. Na centrále už oprašují kuličkové počítadlo z 1. třídy, víc pro celou republiku za rok nebudou potřebovat.

Komentáře jsou uzavřeny.