Novinky

Honda S2000 se vrátí ještě letos. Bude to elektromobil?

O návratu sportovního roadsteru Honda S2000 se (už zase) spekuluje déle, než dva roky, když polínko do už sotva doutnajícího ohniště přihodil magazín Forbes, jenž oznámil možnost pokračovatele, chystaného k 25. výročí vzniku původního modelu. Letos na jaře pak naznačil příchod sportovního auta šéf evropského zastoupení Hondy – a to dokonce na letošní rok, kdy se slaví 75 let vzniku společnosti Honda. S informací přišel britský Autocar, nyní téma oživuje další britský časopis Car.

I podle jím zjištěných informací se můžeme už letos těšit na sportovní vůz, jenž má být dárkem zákazníkům k pětasedmdesátinám a je prý téměř jisté, že půjde o elektrický roadster, postavený už na nové elektrické platformě e:N Architecture. Nebude však konkurovat modelu MG Cyberster, bude totiž (vcelku logicky) dražší. A protože čínský roadster bude příští rok stát zhruba 1,55 milionu korun, novodobé S2000 bude mít údaj na cenovce o poznání vyšší. Jaký bude mít sportovní auto výkon, se zatím nikde nehovoří, ale mohlo by mít dvě verze, kromě standardní by mohlo jít o první elektromobil značky ve variantě Type R.

Tak už aby to bylo. 😉

5 komentářů: „Honda S2000 se vrátí ještě letos. Bude to elektromobil?

  • Takže první tajpár na uhlí s váhou dvě tuny a bez manuálu? Uvidíme, jestli to dojede na okruh a co to na něm předvede. Zatím Honda v uhlomobilitě nic moc nepředvedla.

  • …. sportovní vůz, jenž má být dárkem zákazníkům k pětasedmdesátinám a je prý téměř jisté, že půjde o elektrický roadster….

    Elektromobil resp. e-Type R jako dárek zákazníkům a fanouškům Hondy? Jsem zvědavý, jak tohle celé celosvětově dopadne. Ale třeba se z fanoušků hondích spalovacích motorů stali fandové elektroaut nebo už je to rovnou mířeno na úplně jinou generaci. Jak dopadla Honda E raději nedomýšlím.

    • Nevím jak dopadla Honda e, ale mrkni se na německý servery kolik jich je na prodej. Tím chci říct, že se jich asi prodalo poměrně dost i přes jejich cenu. O kvalitě snad hovořit netřeba. A ohledně užitné hodnoty také ne. Bral bych Ečko do města hned. Ale pravda za tuto cenu malinké auto NE. Kdyby stála 500 tak ji mám doma, proto odkaz na DE servery protože mírně jetá stojí kolem 500tKč.

      • Legend: když nevíš, tak je dobré se nejdřív informovat a až pak dělat závěry. Dopadla katastrofálně, přesně v souladu s tím, co sám píšeš, tedy že za takovýho drobka bys milion nedal (tj. do příště bych se ještě zamyslel nad psaním oxymoronů „já bych ho bral hned, ale nebral“). Plán byl prodat 10k ks ročně v EU a 1k v JP. V Japonsku se za 2 (slovy DVA) roky prodalo něco přes 1000, v Evropě něco přes 7k. Tedy plán se podařilo splnit tak na cca 60% v Japonsku a na necelých 40% v Evropě.

        Holt to auto je mimo město nepoužitelné a na kapotovaný skůtr za milion má jen málo lidí a ještě méně z nich to za to chce skutečně dát.

        • TO SKY:
          Díky za info o prodejích. To jsi mě ještě těmi čísly defakto potěšil. Těch 7k bych ani nečekal. MINI taky není levné. Ale spíš bych řekl, že to měl být image-maker pro Hondu. To, že Honda dokáže takovýto model totálně zazdít cenou je jasné. Asi bych se v tom spokojil s nějakým litříkem 🙂 za půl mio. A to by ty čísla prodejů asi vypadaly úplně jinak. Je v tom politika. Chtějí být zelení a to za každou cenu. Smutné je na té zelené už ten fakt, že ve formuli 1 se zkoušeli už před dávnou dobou tvářit zeleně a jak to dopadlo 🙁 no blbě 🙂 A nedají si pokoj kokůtci…Takových krásných modelů mohlo být…

Komentáře nejsou povoleny.