Tiskové zprávy

Honda HR-V: informace o faceliftu (MY2019)

Honda začne na podzim v Evropě nabízet modernizovanou verzi malého crossoveru HR-V. Kromě drobných změn vzhledu přinese i spoustu vylepšení v oblasti komfortu a odhlučnění. Nabídku také konečně doplní výkonný benzinový motor. Více v následující tiskové zprávě:

 

Honda představuje nejsofistikovanější vůz HR-V v moderním stylu a s nejnovějšími technologiemi

  • Vylepšení karoserie dodávají malému SUV značky Honda elegantní nový vzhled
  • Vylepšený potahový materiál a tvarově přepracovaná sedadla přinášejí vyšší kvalitu i pohodlí
  • Od uvedení na trh k dispozici s výkonným a úsporným zážehovým 1,5litrovým motorem i-VTEC
  • Dodávky zákazníkům budou zahájeny od října 2018
  • V roce 2019 budou navíc v této řadě k dostání i sportovní 1,5litrový motor VTEC TURBO a úsporný 1,6litrový vznětový motor i-DTEC

Společnost Honda představila první detaily o svém dosud nejsofistikovanějším malém SUV, modelu HR-V 2019. Nový model vyniká vylepšeným stylem karoserie, mnoha vylepšeními interiéru a řadou moderních technologií.

K vylepšením elegantního designu karoserie patří výraznější vyjádření charakteristického tvaru křídla vozů Honda s novým, tmavým chromovaným panelem s vysokým leskem, který nahrazuje kombinaci černé barvy a chromu nad mřížkou. V předním nárazníku jsou hlubší průřezy pro nasávání vzduchu, v nichž jsou umístěny kulaté mlhovky, a světlomety jsou nyní standardně vybaveny projekčními čočkami s přepracovanými denními LED světly.

Vzadu tmavě chromovaný doplněk podél výklopných dveří zrcadlí nové obložení v přední části vozu a zadní světla jsou usazena v tmavším krytu.

Modely vyšších tříd jsou vybaveny novými 17palcovými litými koly a vývod výfuku je opatřen unikátní chromovou koncovkou. Světlomety a zadní světla jsou vylepšeny na plně diodové provedení a u zadních krytů světel je použito moderní tmavě kouřové tónování.

Pro model HR-V 2019 bude Honda nabízet osm barev karoserie, mezi nimi nově i barvu Midnight Blue Beam Metallic. Ostatní nabízené barvy jsou: Milano Red, Platinum White a Crystal Black v perleťovém provedení, a metalízové odstíny Lunar Silver, Modern Steel, Brilliant Sporty Blue a Ruse Black.

Vůz HR-V si uchovává svoji vysokou univerzálnost včetně jedinečného systému sedadel Honda Magic Seat. Sedadla řidiče a předního spolujezdce byla přepracována a byly provedeny změny sedáku a opěradla, aby poskytovaly lepší celkovou podporu těla, zejména v oblasti ramen. U standardního textilního potahu je nyní použit kvalitnější materiál a u modelů vyšší třídy je pro působivější provedení použita kombinace látky a kůže s dvojitým prošitím.

Od uvedení na trh bude vůz Honda HR-V 2019 k dostání s velmi úsporným 1,5litrovým nepřeplňovaným zážehovým motorem i-VTEC, který disponuje vysokým výkonem 130 HP (96 kW) a maximálním točivým momentem 155 Nm při 4 600 ot./min. Zrychlení z 0 na 100 km/h dosáhne vůz se šestirychlostní manuální převodovkou (6MT) za 10,7 sekundy, s volitelnou převodovkou CVT pak za 11,2 sekundy. Zážehový motor nabízí impozantní kombinaci výkonu a úsporného provozu s průměrnou spotřebou paliva 5,3 l/100 km* a oficiálními průměrnými emisemi CO2 121* g/km u modelu s převodovkou CVT.

U motoru i-VTEC byla použita metoda pokročilého „plateau honování“, která vytváří velmi hladký povrch a tím snižuje úroveň tření mezi písty a vložkami válců. Vedení rozvodového řetězu je rovněž opatřeno novou vrstvou pro snížení tření, což dále napomáhá snižovat dlouhodobé opotřebení a zlepšuje úspornost motoru.

Společnost Honda přidala ve voze HR-V další protihlukovou izolaci, mimo jiné kolem přední oddělovací přepážky a podběhů kol, zavazadlového prostoru a panelů předních i zadních dveří, čímž došlo ke snížení hluku v interiéru. V závislosti na třídě budou modely HR-V 2019 poprvé vybaveny technologií aktivního odhlučnění ANC (Active Noise Cancellation). Technologie ANC sleduje pomocí dvou kabinových mikrofonů nízkofrekvenční hluk a poté ho skrze reproduktory potlačuje přesně načasovanými signály v opačné fázi.

Výroba vozu HR-V 2019 ve variantách s 1,5litrovým motorem i-VTEC již probíhá a dodávky budou zahájeny od října. Následně bude od jara 2019 k dostání také sportovněji laděný 1,5litrový motor VTEC TURBO společně s 1,6litrovým vznětovým motorem i-DTEC.

4 komentáře: „Honda HR-V: informace o faceliftu (MY2019)

  • Ta Honda v PR fakt jede… 🙁 Že by se obtěžovali u nové motorizace sdělit i parametry… Matlaci.

    • To je ještě moc brzo. Turbo bude 2019, nemá cenu to říkat půl roku dopředu, to se v mezičase zapomene. 😀

  • priznam se, ze jsem clanek jen prolit… 4×4 uz bude?

    • O 4×4 se nemluví, takže asi ne. Kdyby bylo, určitě se pochlubí…

Komentáře nejsou povoleny.