Honda Passport: nové midsize SUV už se testuje

Už počátkem letošního roku vyplula na povrch informace, že Honda vyvíjí další SUV model, jenž by měl vyplnit poměrně značnou mezeru mezi kompaktním CR-V a velkým SUV Pilot. Novinka by měla (nebo mohla) nést pozapomenuté označení Passport a co se technické stránky věci týče, má se jednat nikoli o zvětšené CR-V, ale o zmenšený pilot.

Nový model má mít pouze dvě řady sedadel a tedy pětimístnou konfiguraci, bude tedy o něco menší, než pilot, ale současně dost velký na to, aby konkuroval autům jako je Ford Edge nebo Nissan Murano. K pohonu poslouží nejspíš tradiční V6 3.5, což vůz už předem vyřazuje z evropského trhu. A to je velká škoda, protože Evropa by auto větší, než CR-V, rozhodně potřebovala, jenže ideálně něco ve stylu “cool” Hondy Avancier pro čínský trh.

A je otázkou, co vlastně potřebuje zákazník v Americe. Zmínění konkurenti si hodně zakládají na atraktivním designu s poměrně nízkou stavbou karoserie, zatímco ze špionážních fotek, které si můžete prohlédnout třeba na webu motor1, to zatím vypadá, že passport bude vysoká škatule ve stylu pilotu. Samozřejmě se rád budu mýlit, pod kamufláží se může skrývat atraktivní SUV, ale konzervativní přístup k designu u auta podobného ražení by nemusel být dobrou volbou. Passport by se měl představit buď koncem roku v L.A. nebo v lednu 2019 v Detroitu.

 

8 komentářů: „Honda Passport: nové midsize SUV už se testuje

  • 23.8.2018 (9:52)
    Permalink

    At trochu prestyluji (zhnusi) a uberou technickych veci z Acury MDX a maji to poresene.
    Hele, proc je “zakazano” vozit do EU ten 3,5L V6 motor? Zhorsilo by to Honde emise, nebo co za tim je?

    • 23.8.2018 (16:28)
      Permalink

      Proč by “ubírali” MDX, když mají Pilota? 😉 Čím více půjde Acura cestou vlastní identity, tím lépe.
      Jasně že kvůli emisím, Honda má v Evropě moc málo aut s diesely (a žádné hybridy), které by snižovaly celkové emise a takový motor by, zvlášť v modelu, který by se dobře prodával, udělal v těch číslech slušnou paseku. 🙁

      • 24.8.2018 (9:26)
        Permalink

        Protoze pilot je veliky. Ale mdx se mi zda ze je skoro to co ted honda chce delat.

  • 24.8.2018 (9:32)
    Permalink

    Tohle je všechno pěkný, ale když už bude v EU Odyssey s hybridem? 😉

    • 24.8.2018 (16:31)
      Permalink

      šmarjá… ‘KDY’, ne ‘KDYŽ’. Nechci tady vyvolat paniku… 😀

    • 29.8.2018 (17:32)
      Permalink

      Proc by to nekdy melo byt v Evrope? Podle me nebude nikdy.

  • 28.8.2018 (15:19)
    Permalink

    Mdx je stejně veliké jako pilot ? ale podstatně luxusnější. Myslím, že Honda by mohla mít i něco většího než CRV a v designu CRV. Do stejného designu bych ušil i hrv. Hybrid je dneska paradoxně povinnost, ovšem ne pouze jako top model. Hauf?

    • 29.8.2018 (17:34)
      Permalink

      Me tedy Pilot pripadal vetsi (hlavne delsi). Ale je mozne, ze to jen tak pusobi. Nekoukal jsem na parametry.

Komentáře nejsou povoleny.