Novinky

Civic Type R: Honda odpoví na rekord Renaultu na Nürburgringu!

Honda před dvěma týdny ukázala fotografie modernizovaného Civicu X pro rok 2020, ohledně sportovní verze však zatím nepadlo ani slovíčko. Ale nebojte se, nezapomnělo se na ni, jen bude odhalena později, nejspíš až na ženevském autosalonu, může se ovšem klidně ukázat i v lednu v Detroitu, USA se pro Civic Type R stalo důležitým trhem.

Co se normálního CTR týče, neměli bychom prý čekat žádné dramatické změny, vzhled se bude lišit zanedbatelně, v duchu masových modelů. Krom toho však Honda prý (podle zákulisních informací) skutečně vyvíjí v reakci na vykuchaný Renault Mégane R.S. Trophy-R, jenž je novým držitelem předokolkového rekordu na Severní smyčce Nürburgringu, ještě ostřejší verzi CTR!

Podrobnosti jsou zatím pečlivě tajeny, špionážní fotky a videa z podzimu však ukazují (mimo jiné) maskování střechy a nasávacího otvoru v kapotě, které naznačuje možné použití příslušných dílů z karbonu, bez odlehčování už se to tedy tentokrát neobejde. A mám pocit, že to nebudou jediné změny… 😉 Každopádně ať už se chystá cokoli, mám pocit, že by se do toho Honda nepouštěla, pokud by si nebyla jistá, že čas francouzského hot-hatche překoná. Ten ale mezitím nezahálí a stanovil traťový rekord na Suzuce, domovském okruhu Hondy. 😉

Trošku matoucí jsou stále fotografie Civicu Type R s malým křídlem na pátých dveřích. Spekuluje se, že Honda připravuje také levnější, civilnější verzi, jakkoli se můžeme zatím jen domnívat, co všechno bude odladěno (nebo spíše podladěno) a kde všude bude auto prodáváno.

4 komentáře: „Civic Type R: Honda odpoví na rekord Renaultu na Nürburgringu!

  • O nějakém bejby TypeR like se mluví s ohledem na rozšiřování výbav u tříválce. Něco na způsob TypeR-line…
    Jsem hodně zvědavej co nakonec příští rok přinese. Snad si nebudu rvát vlasy 😀

    • No vzhledem k tomu, že TypeS by bylo stejně o dost dražší, tak můžeš být asi vklidu ?

      • Type S už budou jen Acury. 😉

    • 2bep: ale jo, proč ne – Škoda prodává stylingové Monte Carlo dobře, GR Sport od Toyoty nebo Nismo od Nissanu není nic jiného, tak proč by 1.0 VTEC Turbo nemohl mít výraznější bodykit a křídlo, jede to slušně a spoustě lidí „looker“ stačí. Ale vývojové prototypy s malým křídlem měly CTR kola a masivní brzdiče, to na litry nevypadalo. 🙂

Komentáře nejsou povoleny.