Honda NSX zajela traťový rekord Pikes Peaku

Honda, respektive její prémiová značka Acura, patří k pravidelným účastníkům nejslavnějšího závodu do vrchu planety PPIHC (Pikes Peak International Hill Climb) a je třeba říci, že v rámci jednotlivých kategorií poměrně úspěšným. Příjemný výsledek si přitom Acura připsala i letos.

Když Acura oznamovala předběžné parametry nového motoru V6 3.0 pro sportovní verze Type S, informovala také i tom, že se letos na PPIHC představí (jen) se třemi auty, tedy když nepočítáme TLX Type S v roli pace caru. Nové Acury TLX s paketem A-Spec, řízené inženýry z Honda R&D Jordanen Guitarem a Justinem Lumbrardem nakonec skončily 5. a 6. v Exhibition Class s časy 11:37.219, respektive 12:10.008. James Robinson (taktéž inženýr z vývojového centra Hondy) však zajel se sériovou Acurou NSX čas 10:01.913, což je jednak třetí nejlepší čas ve třídě Time Attack, ale současně i nový traťový rekord pro hybridní automobily! Robinson tím překonal o 0,5 s vlastní čas z roku 2018 s předchozí verzí Acury NSX.

Vzhledem k tomu, že pohonný hybridní systém NSX zůstal v průběhu času beze změn, potvrzuje to zlepšení, které přinesly změny v rámci MY2019. Díky nim zvládlo vylepšené NSX také okruh Suzuka o téměř 2 s rychleji.

3 komentáře: „Honda NSX zajela traťový rekord Pikes Peaku

  • 7.9.2020 (10:37)
    Trvalý odkaz

    ok, tak nevadi, ze jsem do ted nevyhral ten eurojackpot 😀

    • 8.9.2020 (8:07)
      Trvalý odkaz

      Počkej si radši na další facelift, NSX určitě bude ještě lepší. 😉

      • 8.9.2020 (14:11)
        Trvalý odkaz

        ok, tak jeste pockam teda 😀 (tak sto let asi… )

Komentáře nejsou povoleny.