Poté, co Honda zařízla kei roadster S660, zůstalo jí v nabídce už jen jediné stylové miniauto – model N-ONE s roztomilým retro designem, inspirovaným původním modely N ze šedesátých let. Jeho druhá generace se v Japonsku prodává od roku 2020, jako jediné miniauto na JDM se prodává i s manuální šestistupňovou převodovkou a zákazníci si jej oblíbili hlavně pro jeho manévrovací schopnosti a jízdní vlastnosti. Nyní přichází zajímavé rozšíření nabídky o edici N STYLE+ URBAN. Ta je zaměřena hodně na luxus, u kei se málokdy (pokud vůbec) objevuje na palubní desce dekor z pravého dřeva, s nímž dobře ladí sedadla, čalouněná hnědou kůží a šedým nubukem.
Zvenku se od ostatních liší lakovanou černou maskou chladiče. Stejné barvy jsou i zrcátka, kliky, lišta nad značkou vzadu a lišty na dveřích, ale ty má i verze RS. S prkýnkem v palubce se z N-ONE N Style+ Urban stal topmodel 🙂 řady, stojí 1 679 700 jenů (cca 303 000 korun) za FWD a 1 812 800 jenů za AWD, oproti základní verzi (z níž si edice vypůjčila cool plechová kola) je tedy dražší jen o směšných zhruba 15 tisíc korun. Mimochodem – všimli jste si, že má tříválcová sedmistovka červené pole otáčkoměru až v 7500/min? To musí být docela hukot. 😀
9 komentářů
Skyline
To auto je krásný, oblíbený je i na závody, jezdíval se s tím amatérský pohár (nevím, jak dnes). Tohle je verze pro mě:-)
Akorát blbý je, že je to kei a tím pádem na moji postavu zcela nevhodné – kdo někdy seděl v Matizu, tak ví. Na šírku je to holt bída.
Nicméně kdyby Honda byla co k čemu (dřív, ne dnes, to máme éčko), tak tohle mohlo dostat platformu Jazze a s 1.5 by to bylo parádní vozítko. Místo toho sem tlačí nudný Jazz za dlouhé peníze a prodeje jdou stále víc do kopru. Přitom dobře se Jazz prodával v době 1G, kdy to bylo fakt pěkné a neotřelé „auto pro holky“.
Škoda, že éčko stojí tak nesmyslné peníze, resp. že to nemá normální benzínovou verzi s 1.5T. To by mohl být hit á la Mini. Nicméně to jsem odbočil, já chci N-one se dřevem a lédrem:-) (jo, ještě jedna nevhodná věc, která je z fotek vidět – ty sedačky jsou jak z Š120, boční vedení snad není nulové, ale záporné. To bude ale nejspíš daň za šířku auta a pro zamýšlený provoz (tokijská zácpa, maximální rychlost za život auta 70 km-h když pojede někdy v noci po obchvatu) je to fuk.
Japan Cars
Skyline: to jsem si přesně myslel. 😉
bitkar
to chce zacit sportovat, pak se vejdes… na vysku problem nebyva. A tech sedacek bych se nebal. Sportovni sice nejsou, ale pohodlny budou i v zatacce.
Skyline
To není o sportování, se v tom mlátíš se spolujezdcem lokty a na druhé straně máš rameno ve dveřích. Boční vedení beru ve vztahu k hypotetické sportovní jízdě.
bitkar
neni to tak hrozny. Maximalne, kdyz radis 5tku, tak spolujezdce(kyni) pohladis po stehne 😀
Japan Cars
Přesně, kei sbližuje. 😀
bitkar
stale pekny auto…
Japan Cars
Tak je to teprve dva roky, ale chápu, od minulé generace se moc neliší, takže už vlastně sedm. 🙂
bitkar
presne tak
Komentáře jsou uzavřeny.