Novinky

Nissany Ariya musí do servisu. Nemají přišroubovaný volant!

Nissan si od nového elektromobilu Ariya hodně slibuje. Výroba sice byla několikrát odložena a zákazníci museli kličkovat mezi několika opakovaně otevřenými a uzavřenými objednávkovými okny, ale když už je (snad) všechno v pořádku, objevil se další, dost kuriózní problém. Do servisu musí v USA více než tisícovka Nissanů Ariya, protože některá auta, vyrobená na přelomu ledna a února, nemají správně přišroubovaný volant, popřípadě nemají příslušný šroub vůbec! Problém byl zjištěn poté, co dva zákazníci v Americe hlásili, že jim zůstal volant v ruce. 😀

Zní to legračně, ale mohlo to způsobit doslova tragédii, naštěstí se v souvislosti s tím nikomu nic nestalo. Pokud se vám právě v základech otřásla víra ve výrobní procesy v japonských továrnách, můžete být v klidu, problém způsobil (zase jednou) šlendrián amerických servisáků. Nedávno se totiž řešil jiný problém (jejda) s nějakým senzorem volantu a právě při něm došlo k problému s nevrácením šroubu na místo, respektive jeho nedotažením. Nissan zareagoval ihned a už stihl spoustu aut prověřit, absence šroubu byla zatím zjištěna pouze v uvedených dvou případech. Všechny kontrolované šrouby budou pro jistotu vyměněny za nové.

2 komentáře: „Nissany Ariya musí do servisu. Nemají přišroubovaný volant!

  • Tak hlavně by to chtělo okamžitě sebrat licenci těm šmejdům, co si říkají „autorizovaný servis“, ne? Ne, že by obecně kvalita autorizáků byla u nás nějaké terno, ale tohle mi přijde už dost úlet. Žádný div, že se autorizákům v USA říká „stealerships“, za vysokou cenu vysoký šlendrián, to se vyplatí.

    • Je to fakt mazec. A zjevně napříč značkami, viz ty šrouby u Subaru…

Komentáře nejsou povoleny.