Novinky

Honda WR-V Racer: koncept sportovního crossoveru

Honda koncem loňského roku představila novou generaci malého crossoveru WR-V pro asijské trhy, jenž je nejmenším modelem této koncepce v rámci značky. Honda WR-V se nabízí kromě standardní verze i se sportovním optipaketem RS, tyto varianty jsou u zákazníků v regionu velmi populární. Takže pro povzbuzení zájmu o novinku Honda na autosalonu Gaikindo Indonesia International Auto Show představila koncept WR-V Racer.

Studii WR-V Racer postavila tamní tuningová firma The Elite Indonesia a vychází právě z verze WR-V RS, poháněné atmosférickou patnáctistovkou s výkonem 121 k a točivým momentem 145 Nm. Úpravce snížil crossoveru světlost a posadil jej na 17″ kola, obutá do širších pneumatik Michelin Primacy 4 o rozměru 225/50. Malá honda dále dostala větší masku chladiče kompletně v černé barvě, polepy pod boční okna a výrazný spodní bodykit s rozměrným lipem, nástavci blatníků a prahů a imitací difuzoru. Došlo také ke zvětšení střešního křídla a výfuk dostal dvě kulaté koncovky výfuku. Vypadá to dobře, co říkáte?

4 komentáře: „Honda WR-V Racer: koncept sportovního crossoveru

  • Předek už je na mě moc japonskej, příliš mnoho stupňů nad sebou. Ale celkově je to pěkný, jen to chtělo nalakovat plasty na blatnících. Za mě škoda, že to tady nebude, je to taková míň retro alternativa k Jimnymu. Nicméně chápu, že ač je to přesně ten typ auta, co by normálně stál 350k v základu a prodával by se jak housky na krámě, v dnešní Evropě je to nesmysl. Snad zelení fašouni brzo skončí tam, kam patří.

    • To sky: s těma zelenými fašounama to jen tak neskončí. Musíme si zvyknout na to, že si “normální” auto už nekoupíme. Možná budeme rádi za to, že nám laskavě dovolí vlastnit starší, protože mám takovou divnou předtuchu zdražení nebo dokonce zdanění starých dobrých aut. Jak asi víš tak můj názor je, že elektrická auta mají smysl zatím hlavně do měst a okolí anebo v případě náhlého vývoje nových baterií, která neponesou takovou ekologickou stopu jako současné baterie. Mě se totiž hybridy například Hondy v současnosti docela líbí. Téměř nahrazují diesely a do měst a okrsků jsou dobré a zároveň nenesou tolik baterek což považuji za dobré řešení na pár dekád než bude vše plně nahrazeno čistě elektrickými auty. A co se týče tohoto malého SUV Hondy tak je to asi jenom do té Asie. Na dračku by to tady stejně nešlo kvůli ceně a samotnému faktu, že je to prostě malé. Design není špatný, ale dost mi to připomíná vw tiguan prostě taková klasika.

      • Legend: malá auta se v Evropě prodávají dobře, Jimny je totální hit. Jen kvůli zeleným fašounům to tady není na každém rohu.

        A pokud jde o zelenáče obecně – jasně, že to jen tak neskončí a až to nastane, nebude to nic pěkného a jaké máme auto bude nejspíš dost podružná otázka. Ale to by bylo na úplně jinou debatu.

  • Přivezte tohle a Elevate i s těma prehistorickýma patnáctistovkama. Vedle toho klidně nechte na šourůmech oxidovat ostatní xR-V, aby se vlk z Bruselu nažral. Zachráníte Hondu pro Evropu.

Komentáře nejsou povoleny.