Novinky

Mazda CX-70: SUV pro pět oficiálně

Mazda představila další vůz z rodiny SUV na zadokolkové platformě – CX-70 pro severoamerický trh. Hned na začátek je třeba říci, že informace, že půjde o CX-90 bez zadní řady sedadel nebyly úplně přesné. Mazda CX-70 má nové nárazníky a masku chladiče, což spolu s dekory v tmavém chromu působí sportovněji, což ostatně platí i o designu 21″ kol. Benzinové verze navíc dostanou lakování lemů blatníků a dalších dílů spodku karoserie v barvě vozu. Zatím nevíme, jak velký bude v sedmdesátce kufr, na fotce ale vypadá obrovský a má moc pěkné čalounění. Ideální do něj naházet pár pytlů s cementem. 😀

Co ale víme, je, že všechna čtyři kola budou roztáčet oba benzinové motory, tedy mild-hybridní řadové šestiválce 3,3 l a 2,5litrový plug-in hybrid. Parametry neznáme, ale určitě budou stejné nebo přinejmenším velmi podobné jako u devadesátky, tedy 284 k a 450 Nm, respektive 345 k a 500 Nm u mild hybridu a 327 k/500 Nm u plug-inu. Jde o první představení, jako vůz modelového roku 2025 půjde do prodeje až koncem jara, na kompletní odhalení tedy ještě je dost času.

5 komentářů: „Mazda CX-70: SUV pro pět oficiálně

  • Hmm, celkově moc hezký, ale předek se mi nelíbí ty kapsy, zlatá CX-60 a CX-90. Nicméně bych to asi překousl. Hlavně, aby už konečně dostala CX-60 benzín, měl tady být už na podzim a je tady prd. A mohli by pomalu ukázat CX-80.

    • Myslíš, že by to mohl být první povedený motor v tom autě? 😀

      • King: mě se PHEV líbil, takže druhý. Ropáka neposoudím.

        • Testy ohledně jeho kultivovanosti tvoje nadšení nesdílí. 😉 A s podobnými problémy se údajně potýká i diesel (cukání, zmatenost). Tam je to samozřejmě problém převodovky, kterou mají oba mild hybridy stejnou, proto jsem se ptal. 😀

          btw tohle je moc pěkná recenze majitele:
          Veci ktere asi reseni zatim nemaji, nebo je servis vyresi neumi:
          – fakt spatne chovani prevodovky a pohonneho ustroji, prepinani benzinoveho a elektromotoru, prevodovka furt jakoby nad necim premejslela, nez se neco stane. benzinovy motor se obcas nesmyslne zapina i pri plne baterce, jindy zas otali, elektromotor ztrati tah a nekolik sekund trva nez nabehne benzinovy motor. Resenim je asi vzdy prepnout na SPORT a jezdit jenom v tomhle rezimu, jak jsem nekde cetl. Kdo sedel nekdy v Toyote, tam ta spoluprace elektro/benzi funguje fakt hezky a plynule, vim ale ze to maji udelane uplne jinak
          – mam vysledovany jedno fakt nebezpecny chovani, kdy se svizneji rozjedu na elektro ale pak potrebuju nahle ubrat, dam nohu z plynu a jak prevodovka se zapnutym elektromotorem podradi (myslim ze 3->2) tak auto zacne samo na chvili pridavat i kdyz mam davno nohu z plynu. V tenhle moment je nekdy problem to prebzdit i brzdou, musite na ni fakt dupnout protoze auto samovolne pridava. Kdyz se mi to stalo poprve malem jsem to napalil do jineho auta ktere mi vyjelo na uzke ceste ze zatacky a ja to malem nedobrzdil. Ted uz si davam pozor.

          Prostě Jinba-Ittai – splašený kůň a vyděšený jezdec. Mazda si evidentně ukousla moc velké sousto. Ale zase je pravda, že chování německých prémiovek už má: https://www.mazdaklan.cz/threads/mazda-cx-60-obecne.5572/page-22

      • 3.3 ed je povedeny motor a odladeni prevodovky chvali i v tech testech. Hybrid vypustili moc brzo, udelali si ze zakazniku pokusne kraliky.

Komentáře nejsou povoleny.