Novinky

Honda Accord 11G: patenty odhalily podobu nové generace

V Evropě už pomalu zapomínáme, že Honda ještě sedan Accord vyrábí, ale v Americe a dalších částech světa je to stále pevná součást nabídky. Honda na tom navíc nehodlá nic měnit, na rozdíl od řady jiných značek chce tento typ karoserie v nabídce zachovat. Současná desátá generace je velmi pěkné auto, vlastně první, na němž stylisté použili nový, minimalistický design. Ale čas běží a pomalu se blíží generační obměna.

Jak na úspěšnou desítku naváže nový model, teď prozrazují patentové nákresy, nalezené v databázi brazilského úřadu. Ty ukazují, že jedenáctka bude výrazně konzervativnější, než současný model. Z profilu, jenž si opět zachová siluetu kupé, zmizí výrazný prolis, jenž nahradí jen decentní linka a změní se i zakončení bočního prosklení. Nové koncipovaná maska chladiče je nyní tvarována ve stylu amerického HR-V (globálního ZR-V), takže nebude s dolů se rozšiřující tlamou v nabídce osamoceno. Přední světlomety budou stále dlouhé a úzké, zadní bumerangy ale vystřídá horizontální klasika, spojená do jednoho celku pásem.

Honda pro nový Accord už potvrdila hybrid e:HEV s dvoulitrovým benziňákem z Civicu, ZR-V a CR-V, kromě něj ale určitě zůstanou v nabídce i oba benzinové turbomotory 1.5 (195 k) a 2.0 (254 k) v kombinaci s variátorem. Jsem zvědav, jestli Honda zareaguje na konkurenci (Nissan, Toyota), která v sedanech nabízí i pohon všech kol, nebo zda zůstane stále u FWD.

3 komentáře: „Honda Accord 11G: patenty odhalily podobu nové generace

  • Podle toho bočního pohledu vypadá, že to auto ještě narostlo na délku a má snad přes pět metrů 🙂

    • Ten boční pohled u patentových obrázků nelze brát úplně vážně, nezohledňuje perspektivu, je to vlastně jako papírová skládačka. Svého času vypadaly úplně děsivě u Insightu 5D, reálně jsou převisy menší. Ale Accord k pěti metrům moc daleko nemá, takže klidně může mít v 11.G přes 5.

  • ty zadni svetla vypadaj zajimave… tesim se na vysledek.

Komentáře nejsou povoleny.